Lesbisch of BI ?? Wanhopig

Hoi allemaal, Ik ben een meisje, ben 11 jaar en zit in groep 8. Ik raak steeds meer geïnteresseerd in meiden. De vorige keer dacht ik aan een jongen, maar toen voelde ik niks. Toen ik dacht aan een vriendin van me, die trouwens superlief is, voelde ik wel iets. Ben ik lesbisch? Of BI? Xx Wanhopig meisje

28 aug 2017, Wanhopig meisje xx


Reacties

plaats reactie
1

Hey,
misschien wel, misschien niet. Wat maakt het uit? Je komt er nog wel achter. Je bent zo jong. En als je nu een keer een meisje leuk vind kan je volgende keer net zo goed een jongen leuk vinden! Liefde kent geen grenzen en je hoeft er geen stempel op te drukken. Je kan ook gewoon jezelf zijn en of je nou bi bent, of lesbie of hetero... Echt waar dat zijn maar termen. Zolang je maar jezelf durft te zijn en als je iemand leuk vind kan je diegene gewoon aanspreken. En als iemand er een probleem mee heeft dan is dat ook alleen zijn/haar probleem. Jij bent jezelf en het maakt niet uit hoe en wat.
XXX

28 aug 2017, 15:08, Appelflap
2

Lieve meid, wat voel je dan? En je bent nog heel jong. Maar denk je vaak aan haar? Je kan altijd van die testen doen of je verlieft bent of Bi. En dan onderzoeken of ze jou ook leuk vind en moeite doen. Het is leuk om verlieft te zijn.

28 aug 2017, 16:08, Eva
3

Bedankt Voor de reacties. :)

1 sep 2017, 17:09, Minder wanhopig meisje dan Eerst xx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.