leeftijdsverschil te groot

Hey,

Ik vraag me af hoe groot leeftijdsverschil in relaties jullie normaal vinden. Ik heb zelf een vriendin van 14 en ze heeft een vriend van 18. Anders mensen vinden dit heel raar omdat ze 4 jaar verschil hebben, ik vind het normaal. Ik ben verliefd op iemand van 17 en ben zelf net 15 geworden.

Wat vinden jullie ?

14 apr 2019, Olivia


Reacties

plaats reactie
1

Ik raad gewoon aan om niet teveel op te letten wat andere van jou en je relatie denken want het is jou leven. Het kost toch alleen maar moeite als je aantrekt wat anderen over je denken.Ik heb zelf ook een relatie met 2 jaar verschil. Zelf valt vier jaar nog mee voor je vriendin het allerbelangrijkste is dat het een gezonde en goeie relatie blijft.

14 apr 2019, 17:04, juliatje.
2

4 jaar vind ik echt niet veel hoor, ik ben 14 en heb iets gehad met iemand van 21. ik heb ook wel eens iets gehad met 19/18 jarige. liefde kent geen leeftijd. mijn ouders zijn 8 jaar verschil. als je je er goed bij voelt moet je er zeker mee doorgaan, en trek je er niks van aan van andere want ergens zijn hun jaloers! ik vind dat je er voor moet gaan!!!

14 apr 2019, 19:04, Y
3

Gefeliciteerd Julia❤️💞

15 apr 2019, 16:04, Eva❤️
4

Ligt er aan, sommige mensen kunnen hier mee niet met mij gelijk zijn .Maar als het meisje heel volwassen gedraagt en lijkt oud voor haar leeftijd vind ik dat meer acceptabel dan als er een meisje is die duidelijk heel jong is en gedraagt als een kind, want de meeste mensen zullen daarmee oké zijn als de meisje wat ouder lijkt en ook zo gedraagt en zou de vriendje er eerlijk gezegd geen probleem mee hebben. Maar als het vice versa zou het in principe pedofilie zijn. Iedereen heeft zijn eigen mening hier over, maar ik zou een beetje opletten en niet aanraden als je 14 bent en een relatie hebt met een 20-jarige. Het kan gemakkelijk een pedofiel zijn en je alleen gaat gebruiken om seks omdat je een kind bent. Natuurlijk zijn er ook een paar die puur naar je innerlijk kijkt en niet eens weten dat je zo jong bent, maar ik zou alsnog opletten. Er zijn veel zieke mensen waarvan je zou denken dat ze de liefste persoon ter wereld zijn.

15 apr 2019, 22:04, 123
5

Heel erg bedankt Eva💖

21 apr 2019, 19:04, juliatje.
6

15-17 is prima, niks mis mee
xxx

22 apr 2019, 21:04, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.