klimaattips

Hoi ik wil graag wat klimaattips geven
-Eet niet teveel vlees
-douche met koud water inplaats van warm (ook gezonder voor jezelf)
-Neem de fiets
-Bespaar energie
-Verspil weinig
-recyclen
-Ruil kleding want kleding wegooien zorgt voor veel afval.
-biologisch niet gezonder dus het is niet beter !

22 sep 2017, juliatje.


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Julia, bedankt dat je dit wil delen. Dit is heel belangrijk. En van dat vlees is nog vriendelijk ook. En douchen met minder en kouder water is goedkoper. Ik ga er ook aan werken, ik hou van de natuur. Het is herfst! ๐Ÿ˜๐Ÿฆ‹
๐Ÿ•ธ๏ธ๐ŸŒน๐Ÿ‚๐Ÿ„๐ŸŒฐ- en over een paar maande weer winter! Ik heb er echt zin in. Vooral de kerst. Maar goed dat je dit wou delen. Zo weten we dat. โ›„Dan geef ik ook nog tips:
1, Koop geen zakjes, maar neem ze mee!
2, Je flesje water niet weg gooien, maar bijvullen.
3, Eet natuurlijk voedsel.
4, Ga in de natuur, beter als op de Tablet.
5, Draag je kleding meer, dus was niet te vaak.

22 sep 2017, 18:09, Eva๐ŸŒˆ
2

bedankt goede tips.

22 sep 2017, 18:09, juliatje.
3

Dankjewel ๐Ÿ’– Juul

22 sep 2017, 18:09, Eva๐ŸŒˆ
4

Heyy Juliatje. Jij geeft echt de een hele lijst goede tips. En meiden maken zich druk om anorexia maar dit is heel belangrijk. En misschien help jij de wereld wel. X Shanna.

24 sep 2017, 18:09, .
5

Bedankt Shanna ,
Ik vind helaas dat er te weinig aandacht is voor het klimaat.

24 sep 2017, 18:09, juliatje.
6

Vind ik ook, wisten jullie dat vlees vervuilender is als vliegen? En het is ook nog heel gemeen.

24 sep 2017, 18:09, Eva๐Ÿฐ
7

Ja er woord bijna geen f*ck om gegeven. En ook de slachterij is voor nietsnutten. Het is echt gemeen en vervuilend. Niet normaal hoe e om het leven komen. Maar de neerstort kans ik est klein. Anders breken ze het af en er zijn goede uivindingen. En ze scheppen ook op. Love you Xx

24 sep 2017, 19:09, .
8

Ja dat is jammer maar blijkbaar kunnen mensen niet zonder helaas.

25 sep 2017, 07:09, juliatje.
9

Ja idd want er zijn vractwagens en enorm veel vliegtuigen. En verspilling. En de plofkip en de vlees die verkocht word is heel slecht voor de natuur.

25 sep 2017, 16:09, .
10

Ja maar sommige moeten zo naar hun werk dus dat kan je moeilijk verbieden maar niet alle boeren hebben geld voor beter leven kip dus daarom kan je het beste een belastingregeling heffing regelen voor beter vlees enzo.
(uitzondering mensen die geen vlees eten of geen geld hebben)

25 sep 2017, 17:09, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.