Kijken naar jongens

Hallo allemaal,
Ik ben een meisje van 13 en kijk bij jongens vrijwel gelijk als ik ze zie naar beneden ( als je snapt wat ik bedoel ) ik vind het zelf erg vervelend. Ik probeer er ook niet naar te kijken, maar het gebeurd gewoon. Wat ik me ook afvraag is of het misschien opvalt dat ik daar naar kijk ( als het zo is is dat namelijk erg schamend ).
Heeft iemand tips waardoor ik hier minder naar ga kijken?
Liefs een meisje van 13.

25 dec 2018, Meisje van 13


Reacties

plaats reactie
1

Hey hallo,
Ik weet niet wat je eraan kan doen, ik kijk altijd als eerste naar iemands ogen en dan naar zn gezicht en naar zn haar en dan de rest van zn lichaam. Probeer bewust eerst naar zn ogen te kijken, probeer de schoonheid van ogen te zien, je ziet meer van een persoon als je naar zn ogen kijkt dan als je naar beneden kijkt. Ogen zijn eigenlijk het mooiste want het is de weg naar wat binnenin zit.
Ik heb geen idee of je hier wat aan hebt omdat het als het automatisch gaat heel lastig is om ervanaf te komen, maar als je het echt wilt bedenk dan iets (zoals ogen) waar je bewust als eerste naar wilt kijken zodat het na een tijd automatisme word.
Als je het wil kan je het. Vertrouw me
Xx

25 dec 2018, 22:12, girly

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.