Kamp/bitch dilemma's

Hi, ik ben Kirsten en over ongeveer 3 weekjes gaan wij op kamp omdat ik in groep 8 zit. Ik zou het even uitleggen, er zitten 11 meisjes in mijn klas en al aan het begin van het schooljaar hadden een groep meiden al groepjes gemaakt voor in de tent voor op kamp (wie allemaal bij elkaar in de tent gaan enzo) ik en de andere kinderen wisten daar niks van. Er zijn 2 tenten voor de meiden.. 1 tent gaan er 6 meiden in en de andere tent 5, die meiden hadden dus al groepjes gemaakt dus hun gingen met z,n 5en in een tent.. Maar derest die overblijft is dan automatich ook een groepje.. Ik ben blij met m,n groepje waar ik nu inzit maar we zitten ook bij echt een bitch in het groepje, we mogen haar allemaal niet.. Ze denk dus nu wss dat ze bij ons in het groepje zit (terwijl we niks hebben afgesproken met haar) dus als we groepjes gaan maken gaan we gwn bij elkaar staan en zeggen dat we niks met haar hebben afgesproken, en als ze mag kiezen bij wie ze in wilt kiest ze sws voor ons want ze denkt echt dat ik haar bff ben terwijl dat niet is en ik mag haar ook gwn niet, daar zijn verschillende redenen voor maar daar gaat heg dus nu even niet om. Dus dan gaat ze sws voor ons kiezen, dus zeggen wij dat we dat niet willen en omdat we nog een beetje zelf iets willen bepalen wie nou wel of niet in ons groepje mag (die andere groep heeft dus eigenlijk alle groepjes bepaalt) en we willen dus op zijn mist nog iets zelf beslissen.. Maar de meester zij dat als er iemand overblijft dat hij dus zelf groepjes gaat maken.. ugh, ik hoop het niet..

10 mei 2017, Whatupp


Reacties

plaats reactie
1

O jee....

12 mei 2017, 19:05, Oeps

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.