Kamp en ongesteld HELP!!!

Ik ga vandaag op kamp en ik ben ongesteld!! Dit is de 4e dag en het is al minder maar het is nog steeds. Wat moet ik doen en als ik maandverband meeneem waar laat ik het dan. (Dit is de eerste keer dat ik ongesteld ben geworden)

Plzz HELP MIJ!!! Ik weet niet wat ik moet doen!!!

10 apr 2015, Angel


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou het in je toilettas doen, alle meisjes worden ongesteld het is niet iets waar je je voor moet schamen.
Veel plezier op kamp!

10 apr 2015, 13:04, Lisaa..
2

Hoi, ik zou gewoon relaxt doen. Iedereen (van de meiden dan) wordt uiteindelijk ongesteld en je kan er helemaal niks aan doen! Stop het maandverband in een zij-vakje in je (toilet)tas en als je je niet helemaal lekker voelt dan zeg je dat gewoon. Je hoeft je nergens voor te schamen en ze zullen echt wel begrijpen hoe je je voelt. Misschien zijn er zelfs meerdere meiden die niet weten wat ze moeten doen... Dus no worries en veel succes op kamp (maak het leuk) :-)

10 apr 2015, 13:04, MetteAn
3

Heel erg bedankt voor de lieve reacties het heeft idd geholpen en ik was veel minder gestrest.

23 apr 2015, 18:04, Angel
4

Ik zou met een begeleider gaan praten en vragen of hij het bij zich wil houden en als je het dan nodig hebt het dan met een code woord zegt

11 jun 2015, 17:06, 🙊
5

Ik ga dinsdag op kamp en ik ben vorige maand in het begin van de maand ongesteld dus nu al een maand veder en ik denk dat ik op kamp ongesteld word nou ik zwem met niks in

3 jul 2016, 18:07, Peop
6

Ik heb ook een vraag dalijk als ik het word dan is het Wrs na drie maanden is het gek of niet??

18 jun 2018, 23:06, Heejhoi
7

6 nee in het begin is dit normaal. <3

19 jun 2018, 16:06, 🐶
8

Hey ik ben mijn eerste keer ongesteld geworden OP schoolkamp ik schaamde me dood had niks bij me ik was nog maar 11 toen heb ik maande brand gekregen van een van de begleiders

7 jul 2018, 13:07, Ik ben mezelf

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.