Jongensproblemen

Hoii!

Ik (16) heb op een huisfeestje met een vriend(16) van me gezoend. Niet 1x maar echt 10x het was heel gezellig. Twee weken na dat feestje begonnen we een beetje te praten en het werd steeds gezelliger. Ik begon m leuk te vinden en hij mij ook. Toen kwam dat virus om de hoek kijken dus we konden niet afspreken. Hij was heel overtuigend en had het over een relatie enz. Nu 3 weken later, appt ie me niet meer en het moet alleen maar van mijn kant komen. Hij reageert heel droog en het is zo raar. Wat kan dit zijn? Heb ik wat fout gedaan? We zitten in dezelfde vriendengroep dus als we weer met zn alleen gaan zuipen weet ik niet wat ik moet verwachten maar ik ga wel gewoon normaal doen. Veel vriendinnen van mij snappen me niet en vinden gewoon dat ik te verliefd ben maar in mijn opzicht kan dat niet.
Laat maar weten wat jij denkt! Alles zou me helpen. Al is het een mening of een tip. Dankjulliewel

Sia

3 apr 2020, Sia


Reacties

plaats reactie
1

Het kan zijn dat hij er moeite mee heeft omdat jullie elkaar niet meer zien. Jongens reageren heel anders dan meiden.
Ga anders een keer met hem bellen of FaceTime ofzo, op de app kan het heel anders overkomen dan hij eigenlijk bedoeld.

Succes!

3 apr 2020, 11:04, Kaylee_Jones

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.