ik,meisje17 ben lastiggevallen op t naaktstrand

Heey, ik ben Ksenyia een meisje van 17. Ik ben een meisje dat het heerlijk vind om in haar blootje te zijn, ik doe dat altijd in mn eentje want ik ben graag lekker alleen als ik naakt ben. ik doe dat al jaren zonder problemen. Nou, deze zomer heb ik dus iets heel vervelends meegemaakt.Ik weet dat het een beschamend voorval was maar ik moet het kwijt:
Ik ging al met zonsopkomst naar het naaktstrand, dan is er nog geen mens, of een paar. Ik ging midden op het strand liggen en legde mn badlaken neer. Ik keek eens om me heen en zag
een man zitten die ik ook een hele tijd achter me had zien fietsen. Ik lette niet meer op hem en ging me uitkleden.
Ik liet mn spullen achter en ging een tijdje over het strand slenteren lekker in mn eentje. Toen ik terug kwam ging ik heerlijk zonnen in mn blootje...
Ik doezelde een beetje in en zag niet dat die man naar me toe kwam lopen.
Ik had totaal nog niet door dat hij met een camera mijn blote lijf filmde!!
Ineens zag ik door mn spleetjes van mn ogen wat hij deed...Ik vroeg hem wat hij deed?? Stop er mee!!Ikwil niet hoor!! Hij bleef filmen, stuk voor stuk filmde hij heel mn blote lijf.Ik vroeg waarom ie dat deed. Die griezel zei het nog ook:' Ik heb je al vaker gezien meisje, en ik vind je echt een mooi meisje wat ik al lang wilde filmen'.
'Houd er mee op!!' , ' Meisje, weet je wel hoe geil jij er uit ziet?? Je bent echt al een jonge vrouw met al dat zwarte schaamhaar, mag ik misschien een pluk van je kuthaar hebben?'Wat?
Wat ga je met die film doen?' Je hebt toch niet mijn kut close up gefilmd?
En zo ging het nog even door...Het ergste was nog dat hij zei:' Een meisje met zo veel schaamhaar als jij op je kut hebt zitten levert veel op bij de 'Liefhebbers van harige meisjes' , wees niet bang...je bent alleen te zien