ik,meisje17 ben lastiggevallen op t naaktstrand

Heey, ik ben Ksenyia een meisje van 17. Ik ben een meisje dat het heerlijk vind om in haar blootje te zijn, ik doe dat altijd in mn eentje want ik ben graag lekker alleen als ik naakt ben. ik doe dat al jaren zonder problemen. Nou, deze zomer heb ik dus iets heel vervelends meegemaakt.Ik weet dat het een beschamend voorval was maar ik moet het kwijt:
Ik ging al met zonsopkomst naar het naaktstrand, dan is er nog geen mens, of een paar. Ik ging midden op het strand liggen en legde mn badlaken neer. Ik keek eens om me heen en zag
een man zitten die ik ook een hele tijd achter me had zien fietsen. Ik lette niet meer op hem en ging me uitkleden.
Ik liet mn spullen achter en ging een tijdje over het strand slenteren lekker in mn eentje. Toen ik terug kwam ging ik heerlijk zonnen in mn blootje...
Ik doezelde een beetje in en zag niet dat die man naar me toe kwam lopen.
Ik had totaal nog niet door dat hij met een camera mijn blote lijf filmde!!
Ineens zag ik door mn spleetjes van mn ogen wat hij deed...Ik vroeg hem wat hij deed?? Stop er mee!!Ikwil niet hoor!! Hij bleef filmen, stuk voor stuk filmde hij heel mn blote lijf.Ik vroeg waarom ie dat deed. Die griezel zei het nog ook:' Ik heb je al vaker gezien meisje, en ik vind je echt een mooi meisje wat ik al lang wilde filmen'.
'Houd er mee op!!' , ' Meisje, weet je wel hoe geil jij er uit ziet?? Je bent echt al een jonge vrouw met al dat zwarte schaamhaar, mag ik misschien een pluk van je kuthaar hebben?'Wat?
Wat ga je met die film doen?' Je hebt toch niet mijn kut close up gefilmd?
En zo ging het nog even door...Het ergste was nog dat hij zei:' Een meisje met zo veel schaamhaar als jij op je kut hebt zitten levert veel op bij de 'Liefhebbers van harige meisjes' , wees niet bang...je bent alleen te zien
op hair-fetish sites.'. Ik ging huilen en toen stopte hij pas met filmen. Ik stond te trillen op mn benen en was bang voor hem. Toen kwam hij ook nog eens vlak voor me staan, 'Dit mag ik wel he?' Hij ging serieus met zijn vingers aan mn kut zitten, stak zijn vingers in mn kut, stopte zijn vinger in mn poepgaatje en ging zich aftrekken terwijl hij al mn vrouwelijke beharing betaste.Ik bleef huilen tot hij ook nog klaar kwam en daarna snel wegrende!
Ik heb een uur daar gezeten tot het weer een beetje ging. En ik ben een meisje van 17! soms zie ik meisjes stiekem hier naakt lopen die niet ouder als 14/15 zijn!! Je moet ECHT oppassen als meisje alleen!!! Ik wist niet dat er viezerikken waren die een meisje als ik moeten hebben...Ik ga voortaan met mn vriendin naaktlopen hier, ik ben echt bang voor zulke enge mannen. Maar ik sta nu wel in mn blote harige kut op internet!!! Ik hoop dat ik NIET herkend wordt...Als maar 1 jongen van school me ziet, dan ben ik gelijk bekend als:'Die harige meid'.
Heeft een meisje ook wel eens zo iets meegemaakt?? Vertel het me aub...X

19 aug 2020, Kristynia17


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb het niet meegemaakt maar ik zou eigenlijk aangifte doen bij de politie dan kunnen ze er achter komen of hij nog meer meiden heeft gefilmd

19 aug 2020, 22:08, ...
2

Politie gaan! En een naaktstrand kiezen waar meer mensen zijn. Of een vereniging is. Ik ga altijd naar eilandje bij mij in de buurt. Kun je alleen met boot komen dus geen vreemde op de fiets

20 aug 2020, 15:08, Bikinigek
3

"Je hebt toch niet mijn kut close up gefilmd?"

Lieve meiden, trap hier niet in! Een meisje van 17 praat niet zo.
En die zou al helemaal niet zo gedetailleerd vertellen wat er precies gebeurd zou zijn zoals dit verhaal als ze daadwerkelijk aangerand/verkracht zou zijn.

"Hij ging serieus met zijn vingers aan mn kut zitten, stak zijn vingers in mn kut, stopte zijn vinger in mn poepgaatje en ging zich aftrekken terwijl hij al mn vrouwelijke beharing betaste."

Dit is een zielige poging van een smerige vent om op deze wijze verhalen los te krijgen bij jullie voor zijn genot.

"Heeft een meisje ook wel eens zo iets meegemaakt?? Vertel het me aub...X"

Nogmaals, trap hier niet in. Geen meisje praat zo (als ze zoiets heeft meegemaakt)!

25 aug 2020, 00:08, ~=¥=~
4

Ik ben het eens met ~=Y=~.

25 aug 2020, 22:08, (⑅˘꒳˘)

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.