ik zit met mezelf

hai iedereen,
ik ben een tijdje heel depressief geweest waardoor ik ook echt zelfmoordgedachtes had en pogingen deed, ik was toen 12/13/14. ik ben nu 15 en therapie is minder geworden omdat het beter ging, nu merk ik dat ik meer last heb van gevoelens ik kreeg net en paniekaanval en ik dacht weer aan erge dingen zoals de pogingen die ik heb gedaan en ik heb rare gedachtes, dat is meestal alleen als ik me verdrietig voel.. moet ik weer teruggaan naar therapie of moet ik wachten.. het kan ook zijn door hormonen of iets maar ik wil niet steeds dezelfde pijn en verdrietigheid mee maken wat ik altijd heb of heb gehad.. t lijkt erop dat ik steeds nergens meer zin in heb ik steeds alles uitstel en ik niet meer zovaak blij ben. Ik wil niet meer al die ups en downs hebben ookal hoort het erbij.. ik heb veel meegemaakt in mijn leven maar ik wil niet meer die pijn en die gedachtes ..

12 mei 2021, help


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat je sowieso naar therapie moet, het lijkt een beetje alsog je misschien zelfmoord gedachtes hebt....

12 mei 2021, 11:05, C
2

Hallo lieve help,
je moet bij diegene die zegt dat je moet wachten met naardruk aangeven dat het erg slecht met je gaat en dat je NU hulp nodig hebt en niet pas over weken of maanden.

28 mei 2021, 16:05, isa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.