Ik wordt heel erg gepest

Ik word gepest. Vroeger werd ik vaak in real life gepest en nu word ik op het Internet gepest. Ik zeg niks terug dan wordt het alleen maar erger maar het houdt ook niet op. Iemand tips?

14 jul 2017, Gepest meisje


Reacties

plaats reactie
1

En natuurlijk reageert niemand weer hierop..

14 jul 2017, 16:07, Gepest meisje
2

Ben ook bang om na de vakantie weer naar school te gaan.. iedere keer als ik weer een gemeen berichtje krijg gaan me handen helemaal trillen

14 jul 2017, 16:07, Gepest meisje
3

En het ergste is nog dat ik de pestkoppen en me vriendinnen vanavond naar hetzelfde feestje gaan en ik wil ze niet tegenkomen

14 jul 2017, 16:07, Gepest meisje
4

Lieve Gepest meisje, word alsjeblieft niet zo boos we kunnen niet zo snel reageren. En je hebt ook best veel berichtjes op dezelfde datum. Het is ook niet leuk. Maar tip 1
bedenk waarom ze je pesten (ze kunnen jaloers zijn) Tip 2 negeer ze het is moeilijk maar toch heel goed. Tip 3 ga niet huilen maar wees sterk maar huilen is ook wel goed zo worden ze bang dat je het verteld. Tip 4 vertel het tegen iemand. Tip 5 zorg goed voor jezelf en trek er niks van aan. Als zij zeggen dat jij lelijk bent en jij je mooi vind draag het wees gewoon gezond. Tip 6 eet iets lekkers of ga naar de natuur. Ik ben er voor je en steun je Liefs Eva!

14 jul 2017, 17:07, Eva
5

Beste gepest meisje probeer gewoon wat terug te zeggen al word het erger jij kent jezelf beter dan wie dan ook en anders blokkeer je ze.
Ik weet niet of je ze kent maar als je ze niet kent kan het harder aan komen omdat je zeg maar iedereen kan verdenken.
Ga anders met de mensen van pestweb hierover praten.
Muziek helpt om je gedachten kwijt te raken je kan het luisteren als je zelf niet goed voelt.

14 jul 2017, 19:07, juliatje.
6

Of chat met de kindertelefoon

14 jul 2017, 20:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.