Ik word mishandeld....

Hallo allemaal,
Ik ben Sanne en ik ben 11 jaar. Ik word thuis mishandeld, mijn vader slaat me als ik iets fout doe en mijn moeder scheld me uit en zegt dat ik een nutteloos k*tkind ben. Gister moest ik koffie zetten voor mijn vader toen het te Penh duurde kwam hij naar de keuken en pakte mijn kraag en tilde me op. Ik schrok Zomergem en begon te huilen. Hij klapte tegen mijn wang en duwde me in mijn kamer. Hij was woedend en gooide d deur dicht. Mijn broer misbruikt me hij doet vreselijke seksuele handelingen bij mij. Elke nacht heb ik nacherries over hoe ik behandeld word wat moet ik hier mee? Gister heeft mijn moeder een servies nar mijn hoofd gegooid toen ik te laat thuis kwam ik had bloed en mijn meester vroeg hoe dat kwam en ik zei dat ik was gevallen....moet ik het aan iemand vertellen? Please hlp!!!!

3 dec 2019, Verdrietig meisje


Reacties

plaats reactie
1

Doe aangifte bij politie en leer jezelf zelfverdeding aan en ja je moet dit vertellen zodat je familie hulp krijgt. Maar sterkte en ik ben er voor je als je me nodig bent maar je bent echt niet de enige. Heel veel mensen maken het mee en anders kan je met kindertelefoon bellen.

4 dec 2019, 10:12, Juliatje.
2

Praat er aub over met je meester of een andere volwassene... Als je geen actie onderneemt gaat er ook niks veranderen, en je kan makkelijk professione hulp krijgen hiervoor. Je wilt toch niet de rest van je leven op deze manier doorbrengen? Veel succes ♡♡

4 dec 2019, 21:12, L
3

Hallo Sanne,

Zo te lezen heb je het erg moeilijk hebt thuis. Wat goed dat je dit bespreekbaar maakt!
Als je hier ook eens met een deskundige over wil praten, ben je altijd welkom bij ons op de chat.
De chat is elke werkdag tussen 16.00-18.00 uur en tussen 19.00-21.00 geopend.

5 dec 2019, 15:12, Moderator 99gram
4

Bedankt allemaal,
Ik heb het mijn meester vertelt maar hij zegt dat hij te veel aan zijn hoofd heeft om mijn problemen op te lossen. Hij zegt dat hij blij is dat ik het heb verteld maar doet er niks mee..... Mijn moeder heeft me vandaag tegen een deur aan geslagen/duwd iemand een idee om blauwe plekken voor klasgenoten te verbergen?

5 dec 2019, 21:12, Verdrietig meisje
5

Mooi dat je meester heb ingelicht maar doe aangifte bij de politie voor hulp en geef niet op!

6 dec 2019, 13:12, juliatje.
6

Helemaal met Juliatje eens!❤️

6 dec 2019, 21:12, Eva🧸
7

Iemand alsjeblieft tips om blauwe plekken te verbergen?!?!

8 dec 2019, 09:12, Sanne
8

Je moet je er niet voor schamen maar open voor hulp staan.

8 dec 2019, 13:12, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.