Ik word een slet genoemd..?

heyy,
tot nu toe heb ik me nogal misdragen voor een 15 jarige, tenminste dat is wat mensen zeggen..
Het begon allemaal vorig jaar in de zomervakantie, ik werd voor het eerst verliefd. Echt verliefd!! Na een tijdje kwam ik er achter dat hij met zijn ex had gezoend de dag nadat we met elkaar waren. Mijn hart was niet alleen gebroken, het voelde alsof m'n hele lijf het uit schreeuwde. Ik was er heel erg depri over. Een paar maanden later had ik een uitwisseling met een school in denemarken, ik ontmoette een jongen waarmee ik het gewoon gezellig had. we zoende en zeiden beide dat het gewoon voor de lust was, dus zonder gevoelens erbij.
Dat was precies wat ik nodig had. Tot aan nieuwjaar heb ik m'n gebroken hart een beetje genegeerd en ging gewoon somber verder. Maar zodra het nieuwjaar werd veranderde dat en sloeg ik totaal door. Ik drink soms op feestjes, puur omdat dat het allemaal leuker maakt. Ik had gezoend met 8 verschillende jongens.. De meeste mensen die dit hoorde vonden het wel grappig en wisten dat ik dronken was. Maar voor mij voelde het wel goed. Het voelde als een manier om toch die liefde van een jongen te krijgen zonder dat ik gekwetst zou worden. Ookal wist ik dat ze het niet meende bleef ik er toch in hangen. Elk weekend zoende ik minimaal met 2 verschillende. Het ging zelfs wat verder.. Is een keer wou een jongen dat ik hem aftrok, en ik deed het gewoon, zonder erbij na te denken. Daarna ging het gewoon verder voor mij, weer elk weekend meerdere, andere, verschillende jongens. Totaan vorige week. Een jongen nam me mee na een festival, gewoon de stad in. We liepen ergens afgelegen heen en hij begon me wild te zoenen. hij deed mijn hand naar beneden.. Uiteindelijk gaf ik hem een blowjob. En heel eerlijk, het boeide me allemaal vrij weinig tot zelf niets. Totdat het uitkwam, en ik ineens door iedereen aan werd gestaard op school. Letterlijk iedereen zat te kijken, ze zaten om gedraaid met een strak, vies gezicht naar me te kijken, voor mijn gevoel wel 10 minuten lang.

Mijn vriendinnen zijn boos op me geworden. Ik kan ze eigenlijk niet mijn echte vriendinnen noemen.. Ik ben zegmaar met die meiden het populaire groepje en we gaan dus met elkaar om maar zijn eigenlijk super fake.. Ik hou wel echt van ze! Maar ze laten je zo snel vallen.. Ze zijn boos op me, en zeggen dat hun nu het sletten groepje worden genoemd. Wat absoluut niet m'n bedoeling was!
Volgend jaar gaat mijn hele 3e klas havo en vwo naar een andere plaats/school om daar ons niveau af te kunnen maken zeg maar. En ik kijk er zo tegen op. Puur omdat ze daar mij ook al als een hoer zien, en er enorm over me word geroddeld..

Dat was mijn verhaal tot nu toe.. En ik wil zo graag verdwijnen, echt weggaan van dit allemaal. Aan zelfmoord heb ik wel eens gedacht maar ik zou dat nooit kunnen doen tegen mijn ouders en zus, ik hou zielsveel van hun. Als hun er niet waren was ik er absoluut ook niet meer.
Maar het liefst verhuis ik, zodat ik overnieuw kan beginnen. Ik haat letterlijk mijn leven nu. Ik wil zo graag opnieuw beginnen. Ik wil beginnen als een niemand, een nieuwe. Iemand waar mensen nog niets over weten, waar ze niet over kunnen oordelen..

Ik moest dit gewoon even kwijt want ik zit er echt mega mee.. En sorry voor het lange verhaal. Ik wil gewoon heel graag dat dit veranderd. Ik wil normaal worden..

Nu is het wachten, zoals ik heb geleerd: alles heelt met de tijd.. hopelijk teminste.

2 jun 2014, kayyak


Reacties

plaats reactie
1

Wauuw heftig ik begrijp je helemaal het beste is dat je weet dat je fout zatt maar je moet je niet kutvoelen want het kan iedereen overkomen je moet gewoon doen alsof er niets aan de hand is en nieuw jaar ingaan hoop dat je hierwat aan heb xx

2 jun 2014, 21:06, onzekeremeid
2

ik ook

4 jun 2014, 11:06, koekje
3

Ik word een pijpslet genoemd omdat ik vond vorigschool een Marokkaanse jongen leuk en dat heb ik toe gegeven en waren zo in een gesprek met een groepje en toen vroegen we gewoon aan elkaar wie wilt wie pijpen enzo ik zei het eerlijk maar de rest dus niet het was een val. Maar toen ik naar de wc liep kwam er ook net een Marokkaanse jongen van de wc en een meisje zag dat en heb een foto gemaakt dus iedereen denk nu dat ik heb heb gepijpt maar is niet zo ik voel me echt heel. Kut ik ben een meisje van 14 en zit nu in de 2e van vmbo

23 jul 2014, 23:07, Ben wanhopig :(
4

Ik geef toe dat feestjes, jongens en drank erg leuk zijn.. Ik zoen ook met best veel jongens en ik weet dat het fout is, maar het is een soort afleiding voor me hoe stom het ook klinkt. Ik ben niet zo ver gegaan als jij, maar ook ik ben een slet genoemd. Bij mij valt het nu opzich wel weer mee maar ik kan je vertellen: het heeft tijd nodig. Leer nieuwe mensen kennen en laat zien dat je gewoon een leuke meid bent!Tegenwoordig oordelen mensen veel te snel. Als je iemand een arrogante blik geeft bent je meteen een hoer. Voor de mensen die dit lezen, leer hier wat van. Achter elk persoon zit een verhaal. Niet te snel oordelen.

Xx

29 jul 2014, 01:07, girlcode
5

Jongens wie kan mij helpen? Ik werd door twee jongen hoer genoemd via de Telefoon van tygo (de jongen die ik leuk vind) en nu iedere keer als ik langs loop op school heb ik het gevoel dat ze me hoer noemen....... En ik wil niet dat tygo de indruk heeft dat iedereen me hoer vind. Ik heb 2 opties
1. Nu aan tygo vertellen dat ik hem leuk vind, en dat ik helemaal niets bedoel als ik met andere jongens app (maar als hij nee zegt weet ik niet o pf ik ooit nig door school kan lopen zonder ook door hem hoer genoemd te worden 😔)
2. Gewoon negeren en wachten tot het voorbij is ( maar wel de kans mislopen dat tygo mij misschien ook leuk vind p)

19 okt 2015, 19:10, Hulp zoeker ❤️
6

Hulp zoeker ik zou er voor gaan als ik het zo hoor kun je beter eerlijk tegen hem zijn en als hij dat niet begrijpt dan is hij gewoon niet voor jou bestemd. Je verdient iemand die jou begrijpt en gelooft ❤️

20 okt 2015, 23:10, G
7

Wow heftig maar als je begrijpt waar je fout zat en een nieuwe start wilt maken, is dat alleen maar goed (en doe de dingen die je fout deed niet meer als je er alleen maar ongelukkig van word)

31 okt 2015, 17:10, Just A Girl
8

Ik zit nu in het tweede jaar op mavo.
En in het eerste jaar was ik super verliefd op een jongen nog nooit zo verliefd geweest alleen hij had me gevingerd en we hadden ook iets alleen hij heeft het tegen iedereen gezegt..
Heel dat jaar was verpest zo vaak aan zelf moord gedacht en alles uit eindelijk ging het weer goed totdat ik werdt gedwongen om met een jongen naar bed moest gaan dat was me eerste keer dus heb nogal een trauma er aan over gehouden ..
Hij heeft het ook tegen iedereen gezegt.
Iedereen keek me vies aan en overal waar ik kwam was het hoer slet en alles ik kon wel dood gewoon ..
Thuis ging het wel goed maar ik voelde me gewoon 24/7 echt ellendig!
iedereen bleef maar oordelen en dingen er bij verzinnen wat iedereen natuurlijk geloofde op een dag was ik het echt zat in heb ik mezelf in coma gedronken ..
Ik werdt wakker in het ziekenhuis met allemaal slangetjes en dingen aan me lichaam ik had het helemaal verpest zelfs thuis ..
Maar het deed me niks.
Na dat ik het met die jongen had gedaan dacht ik dat ik zwanger was omdat me buik aan het opzetten was ..
Gelukkig was het niet zo want me moeder had een zwangerschapstest gehaald toen ik het haar had verteld ze was helemaal van slag en wauw me die week niet zien.
Nu is het al helemaal verpest thuis al een half jaar .
Ik die tussen tijd ben ik verslaafd geraakt aan roken en ben ik met nog 2 jongens naar bed gedaan gewoon om me probelemen te vergeten het hielp dat uurtje zeker maar daarna was alles nog erger .
Ik heb nu medicijnen voor me ADHD waar ik super depressief van wordt ..
Iedereen laat me vallen.
Ik heb echt geen eigendunk maar ik ben niet lelijk en alles en ik heb een super goed innerlijk maar mensen willen me alleen als slet of hoer zien.
Ik heb geen vrijheid meer thuis ik mag niks echt helemaal niks niemand snapt me me familie laat me zelfs vallen..
Ik heb hulp maar het helpt allemaal niet .
Ik weet niet wat ik moet doen 😞
^ me verhaal samengevat de ergste dingen dan ..

12 feb 2016, 10:02, Me leven ik verpest ...
9

Ik zou er met mensen over praten

18 mrt 2016, 17:03, Femke -Louise
10

Wow heftig verhaal.. Maar het komt uiteindelijk wel goed! Dit heeft helaas tijd nodig. Probeer niet weer dezelfde fouten te maken, dan raak je alleen maar dieper in de put. Laat een andere kant van jezelf zien, maak nieuwe vrienden, laat zien dat je leuk bent en probeer je van al die roddels af te zetten! Je komt er echt wel bovenop, ook al denk je nu van niet. Komt goed meid! ❤️
Anoniemm

21 mrt 2016, 20:03, Anoniemm
11

Wow! Wat een verhalen allemaal! Ik ben blij dat er andere meiden zijn waar ik mezelf in kan verplaatsen...
Ik heb namelijk ook een probleem:
Ongeveer een half jaar terug was ik uit geweest en had ik gezoend met een jongen in een kroeg, toen zijn we naar buiten naar een rustig plekje gegaan... Ik vond hem aantrekkelijk en wist dat hij mij al heel lang leuk vond, dus dat ik hem wel kon vertrouwen. Ik dacht ook, ik leef maar 1 keer en ik wilde het ook. Dus toen hadden we samen daar orale seks gehad. Hij wilde verder, ik ook, maar dat leek me toch maar niks, dus dat is ook niet gebeurd.
Ik ben nu bang dat ik verkeerd zat in dat vertrouwen en dat hij het doorverteld heeft in onze hechte vriendengroep. Ik ben nu heel erg bang.. Mensen zien me totaal niet zo en ik vind dit echt verschrikkelijk...

1 mei 2016, 22:05, Loutje
12

Heb je een geloof
Laten we dssr eens mee gaan beginneno

1 mei 2016, 22:05, Aya
13

Nee...

2 mei 2016, 18:05, Loutje
14

Zo te lezen zijn de meesten van jullie nog vrij jong.
Ik zal niet beweren dat ik met mijn 25 jaar volledig droog ben achter de oren, maar ik heb inmiddels genoeg meegemaakt om jullie te kunnen vertellen dat het woord "slet" nergens op slaat.
Seks is een van de meest natuurlijke dingen die er bestaat.
Mannen krijgen een high five als ze seks hebben gehad, vrouwen worden uitgemaakt voor slet.

Jullie hebben het recht te doen en te laten met jullie lichaam wat JULLIE willen. Niet wat een ander wil.
Helaas lees ik hier op het forum terug dat dat helaas net zoals bij mij niet altijd het geval is.

Tuurlijk zullen er mensen zijn die er een probleem mee hebben, maar dat is HUN probleem. Maak er niet het jouwe van.

Een van jullie schrijft dat ze is verkracht. Het is heel normaal om daarna promiscue te worden, dat heb ik zelf ook zo meegemaakt. ik hoopte dat ik door een zee van piemels te zien, die ene kon vergeten die ik nooit had willen zien.
Als je denkt dat het helpt (bij mij hielp het niet) ga er vooral mee door, het is jouw leven!

Er zullen altijd mensen zijn die over je oordelen.
Er zijn twee dingen die je daarmee kunt doen;
1. Je past je hele leven aan zodat niemand je kan veroordelen.
2. Je bant die mensen uit je leven, want geloof mij ze zijn je tijd niet waard. In mijn ogen zijn zij degenen die fout bezig zijn. Niet de mensen die genieten van seks of zoenen.

Bedenk alleen alsjeblieft heel goed waarom je het doet. Doe je het omdat je denkt dat je je dan beter gaat voelen over jezelf? Doe het dan liever niet, want het werkt niet.
Maar probeer te leren om niet naar de minimaal 70% van de bevolking te luisteren die denkt anderen te kunnen vertellen wat ze wel of niet mogen doen. En leg het een ander ook niet op.
De belangrijkste reden dat zoveel mensen ongelukkig zijn is omdat ze denken dat je alleen gelukkig kan zijn als iedereen positief over je denkt. Er zullen altijd memsen zijn die dat niet doen, dus zo wordt je nooit gelukkig.
Geluk ligt in jezelf. Kom er achter wat jij wilt in het leven. Ik wil veel leren, veel reizen en een goed mens zijn, iemand die anderen om zich heen gelukkig maakt.
Ik word er intens gelukkig van als ik het meisje achter de kassa, dat net door de vorige klant is uitgesnauwd, kan laten glimlachen, zodat haar dag weer een beetje goed is.

En zo heeft iedereen iets waar hij gelukkig van wordt.
Je wordt niet gelukkig van doen alsof je geen "slet" (of in mijn woorden feestbeest) bent, terwijl je eigenlijk gewoon lekker los wil gaan.
Je wordt ook niet gelukkig als iedereen je aardig of respectabel vindt, terwijl je je helemaal niet gedraagd zoals je echt bent.

Leef je leven en f*ck de mensen die er iets over te zeggen hebben. Zij zijn fout, niet jij.

14 mei 2016, 14:05, Helema
15

Ben je op deze aardbol om je leven te leiden en een leuk leven te hebben of ben je hier om je door anderen te laten vertellen hoe dat moet?

14 mei 2016, 15:05, Helena
16

Meid ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Nou tenminste zoiets. het begon allemaal toen ik dit jaar ben blijven zitten. Normaal gesproken ga ik nooit echt met jongens om maar ik ben in deze zomervakantie best veranderd kwa uiterlijk (afgevallen enzo) dus krijg wat meer aandacht van jongens. Er is dus een bepaalde jongen die ik wel zag zitten ( dit terwijl ik verliefd ben op een jongen voor 2 jaar maar hij is over gegaan en ik niet dus moet hem echt vergeten) Hij was zo aardig tegen me en iedereen dacht dat hij me leuk vond. We hadden dus afgesprokken ( met vrienden erbij ) We speelden toen doen durf of de waarheid ( kinderachtig i know) en ik moet heb een kusje geven op zijn wang en ik zat op zijn schoot enzo. Toen deed hij mijn hand op zijn lul. Daarna zeiden me vrienden zo van trek hem gewoon af want dat vroeg hij ook. Ik wou niet maar weetje ik vondt hem leuk en dan ga je domme dingen doen. Dus ik heb het gedaan.

Nu 3 weken daarna is school weer begonnen en weet bijna heel de derde klas ervan. Zelf een paar docenten weten het. Terwijl we hadden afgesproken dat we het aan niemand zouden vertellen. Nu is hij boos op mij omdat een paar vrienden van mij naar hem toe gingen en voor de grap deden alsof ze hem leuk vonden, alleen om te kijken hoe hij zou reageren. Hij is de eerste jongen over wie ik het gehuild want hij doet me echt pijn. Hij heeft me alleen gebruikt voor dat. Na mij heeft hij 3 andere meisjes gehad wat mij ook pijn doet. Er is nog heeel veel gebeurd maar dit zijn de belangrijkste punten. Ik wou dit gwn ff kwijt.

Ik moet hem echt vergeten en me foccussen op school.
xxx

16 jan 2017, 19:01, Lonelygirl
17

Ik begrijp je echt. ik ben 13 jaar en zit pas op de middelbare. ik zie er ouder uit dan ik ben (cup C, 1.69) dus ik krijg wel veel aandacht van jongens. Dat vind ik eigenlijk heel leuk want voor de zomervakantie was ik heel onzeker over mezelf. In de aula ga ik soms ook vaker bij jongens uit de bovenbouw zitten omdat ik dat gewoon gezellig vind. Maar nu zitten heel veel mensen op school te praten over mij, dat ik bij de oudere jongens ga zitten omdat ik aandacht wil, en dat ik altijd strakke truitjes draag zodat je mn borsten beter kan zien. Ja, ik hou van de aandacht, maar ik ga niet bij die oudere jongens zitten omdat ik aandacht wil ofzo. Veel jongens en meisjes noemen me nu ook slet omdat ik laatst met een jongen heb gezoend die een vriendin had en de halve school weet het volgens mij al. En elke keer als ik door de gangen loop kijken mensen me aan en fluisteren naar elkaar. Ik haat het als mensen dat doen. het zijn de ergste momenten van mijn dag. Ze kennen me niet eens dus hou op met mij slet noemen. Ik stuur ook soms naaktfoto's (via snap) naar 3 jongens. Ik vond ze alledrie wel leuk en ik dacht dat ze wel niks zouden zeggen. twee van de drie jongens kan ik wil vertrouwen maar een jongen had een screenshot gemaakt. hij zegt dat hij het aan niemand zal laten zien, maar ik weet toch dat hij dat wel gaat doen. fuck mn leven is een grote puinhoop en ik heb pas een probleem verteld....

30 mrt 2017, 17:03, sluttygirl
18

Ik begrijp het ehct ik woord ook hoer genoemd ik weet niet warooom een groepje jongens noemen me elke keer hoer en nu zegt iedereen dar ik een hoer ben ik hep Mss wel een keer met een jongen gezoend maar wat bemoeiden ze er mee en ze zegen ook dat ik voor de trein moet staan en ja ze wilen dat ik dood ga en mij ex noemt me ook hoer slet kk hoer ik vind het niet meer leuk toen dhcat ik ook wel aan zelf moord maar hep het toch niet gedaan en dit is mijn verhaal

8 okt 2017, 23:10, Yasmina
19

hey ik ben 13 ma ik kom ni van belgie ma ik woon hier wel al lang ik hehb me egt misdrage op school ik was daar met een jonge en hij wou me mij muile we dede het ma hij wou meer en ik zij hele tijd nee maar we hebben int wc gemuild op school maar toen was ik niet me hem en hij zij tegen me als je mij vandaag geen pijpbeurt geeft dan zeg ik alles maandag tege iedereen van school en toen ben ik zo nom geweest omdan wel dingen met hem te doen toen heb ik da gezegt tegen men beste vriendin maar ik hb alleen gezegd van muilen en niks van pijpen en hij dacht dak iets van pijpe zij en hij is da tege heel school gaan zegge en nu zit iedereen me hoertje, slet, bitch,enz te zegge ik heb alles tege men vriende (jongens) gezegd en die zijde ik ga hem kpt slage enz en hij is geslage geweest maar hij heeft zen les nog nie geleerd hij is egt fuckboy wat moet ik doen help als je mij kunt helpe stuur me dan op men messenger ********** stuur me daar op dankje! xx

dit bericht is aangepast door de moderator

2 feb 2018, 00:02, gio (meisje)
20

Zoen je als een sidderaal dan?

2 feb 2018, 10:02, Bram
21

Als meerdere mensen het zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten...

2 feb 2018, 15:02, Logimoci

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.