Ik voel niks meer

Hoi,
Ik ben Eva 13 jaar oud bijna 14,
Lijd aan een eetstoornis(ana) en ook depressie en angst,
Maar de laatste tijd merk ik dat ik echr niks meer voel.
Niks boeit me meer.
Iemand ervaring? Of iets? Idk what to do?
Ik wil denk ik ook niet in herstel.
En zeker niet weer in therapie!!

21 sep 2019, A girl


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Eva,
Dit is wel een slecht teken! Dan ben je misschien ondervoed. Dus leer je ook minder, vergeet je veel ect.
En ja...
ik kan je niet helpen, en je wil niet in therapie.
Een kliniek wil je al helemaal niet, kan ik je vertellen.
Ik ben er voor je als je hulp nodig hebt!❤️

23 sep 2019, 07:09, Eva🦋
2

Ondervoed kan niet echt denk ik, aangezien ik op dit moment niet op een heel laag gewicht zit,
Kan het zijn dat het iets met depressie te maken heeft? dat ik mezelf voor zo'n lange tijd heb afgesloten (ik ben nooit een open persoon geweest maar sinds me 11e is dat veel erger geworden nu dus ong 2.5 jaar)

Xx

23 sep 2019, 15:09, A girl
3

A girl, ondervoeding kan op elk gewicht ook al heb je bijv. obesitas of een gezond gewicht. Maar heel veel mensen met een eetstoornis voelen zichzelf leeg(kijk maar op de proud2beme site voor verhalen online) Maar door depressie is mogelijk maar het kan ook een mix van beide zijn en het is jou keuze om in therapie te gaan, soms zijn mensen er gewoon niet klaar voor om hulp te zoeken maar wil je de rest van je leven ongelukkig zijn? eetGestoord bezig zijn? Of nooit iets durven door je angst? En misschien werkt een therapie niet maar de ander wel? Je kan bijv hypnosetherapie volgen. Maar hier wat therapieën die je kan volgen:
Emotie Regulatie Therapie (ERT)
Gezinstherapie
Dramatherapie
Muziektherapie
Exposure therapie
Past Reality Integration (PRI) therapie
Schematherapie
Paardentherapie
Elektro Convulsie Therapie (ECT),
Cognitieve gedragstherapie
Maar je kan ook je eigen therapie zijn door bijv. te mediteren, aan yoga doen of vrijwilligerswerk doen. Maar sterkte en zeg maar als je meer advies wilt.

23 sep 2019, 19:09, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.