Ik val op oudere mannen.

Ik ben 16 en val op oudere mannen, van een jaar of 35-40. Zeg alsjeblieft niet dat het door de puberteit komt, want ik heb er genoeg over nagedacht om tot de conclusie te komen dat het gewoon mijn voorkeur is.
Het voelt alleen erg k*t dat ik de enige ben. Bijna iedereen in mijn omgeving valt gewoon op jongens van 18-20, terwijl ze mij net zo sterk boeien als een vrouw een homo boeit. Bijna niet dus.
Ik weet niet eens waarom ik dit post, maar ik zou het toch graag kwijt willen. Het voelt nogal k*t dat je niet zo gewoon aan een meisje van mijn leeftijd kan vertellen hoe leuk ik die en die man vind. Zij schrikken er echt voor terug. En daardoor voel ik me vaak eenzaam, raar, onbegrepen enz.
(Wat mij erg irriteert is dat diezelfde meisjes als gevolg van allemaal propaganda's van homoseksualiteit, nou ja, geen propaganda's, maar wel dat we vinden dat het moet kunnen, lopen de roepen dat je iedereen moet accepteren zoals hij is en zijn seksuele voorkeuren moet tolereren. Helaas wordt dit niet verder dan op homofilie toegepast, want als ik vertel dat ik een man van 39 jaar leuk vind, word ik, geloof me of niet, met verwijt aangekeken. En dat voelt ook k*t)
Ik weet niet, zijn er misschien mensen die zich hierin herkennen of zo? Tips?

20 jan 2014, Christina


Reacties

plaats reactie
1

nope helemaal nie mr als jij je goed voelt zo bij oudere mannen dan is dat leuk voor jouw.. ik zou het toch eens aan een heel goede vriendin zeggen ofzo... dan kun jeje hart luchten en da's altijd goe !!! en ookal zegt iedereen wa n rare is da trekt u da ni aan dan zijn t "MONGOLE" :p

21 jan 2014, 20:01, Lara
2

Hey ik ben 14 en val ook op oudere mannen dan wel niet van 30-40 maar wel van 18-30 ik weet biet wat het is ben wel eens op een docent van school geweest hij was toen 26 ik 13 ik vond het raar wist niet wat het was heb het me bff verteld zij vond het ook vreemd en geloofse me eerst jiet het ging na een jaar voorbij vind hem wel leuk maar ben niet verliefd op hen ik herken me in jou bericht omdat ik pas 14 ben en nu dus verliefd ben op een man can 28 ik vind het zo genant en niet goed maar ik kan hem niet vergeten en voel me fijn als ik bij hem in de buurt ben weer niet wat ik moet doen wil niet verliefd op hem zijn

7 feb 2014, 16:02, loveyou x
3

Hoi!
Supervervelend dat je er zo mee zit. :( het lijkt mij ook heel erg moeilijk, misschien kan je eens een x als je gaat logeren met je beste vriendinnen het hele verhaal uitleggen en ook zeggen wat je dan zo leuk vind aan die oudere mannen.ik weet zeker dat ze in het begin wel een beetje schrikken maar als ze het eenmaal weten dan zullen ze het wel accepteren. Mij zou het echt geen ene bal uitmaken wat de voorkeur van mn vriendin is. Nu heb je er alleen maar een kutgevoel bij en als je het verteld lan het alleen maar beter worden toch? Dus mijn tip, zeg het gewoon!

Succes ermee , kusje

4 mrt 2014, 17:03, jackyjacky
4

Ik dan...

5 mei 2014, 23:05, anoniempje
5

******
daar vind je de dingen daar vnd ik het ook

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

23 feb 2015, 23:02, RobinIsBi
6

Ik ben 13 en val ook op wat oudere jongens 14-20 . Bij jou is het wel iest ouder maar als jij er gelukkig van word moet je het zeker blijen doen

25 feb 2015, 21:02, LZ
7

Weetje ik ben een man van 36 en ben nog helemaal alleen...

3 mrt 2015, 11:03, troetelbeer447luffyaa
8

zie dit vaker. ik zelf val ook op oudere vrouwen als jongen.

11 mrt 2015, 22:03, bikinigek
9

Leeftijd maakt niet heel erg veel uit, in jou geval is het wel een heel groot verschil, Ik ben zelf 13 en ik heb verkering met iemand van 16 en veel mensen vinden dat ook een te groot verschil.

13 mrt 2015, 20:03, juul123
10

Hey, ik val zelf ook op oudere mannen leeftijd verschild heel erg van 18-35 jaar en ik ben zelf 14. En het is idd ook een k*t gevoel en nu wordt je nog raar aangekeken heb ik zekf ook last van maar over een aantal jaar is dat denk ik al veel minder want mn oom en tante verschillen 13 jaar en zij worden ook niet raar aangekeken. Dus zet hem op en probeer idd met je vriendin erover te praten suc6

26 jun 2015, 16:06, Betje
11

tja... een gevoel kan je vaak niet tegenhouden, dat is gewoon de pest. Je kan in dit geval niet zoveel aan doen dan gewoon wachten tot je ouder bent of je geeft er aan toe.

Er zullen mannen zelf hier toch ook wel erg tegenhoudend zijn. het is wettelijk niet toegestaan (geloof ik).

Mocht je hierover verder willen kletsen, ***

* Dit bericht is aangepast door de moderator

18 aug 2015, 16:08, Beestje
12

heyy n beetje laat maar ik ben 14 en val inderdaad ook op oudere mannen, rond de 30-40.. ik weet ook niet wat ik hiermee moet maar het is ook heel raar bij mij, alleen echt alleen oudere mannen kijken naar mij rond die leeftijd iemand van 16 ziet mij niet eens staan, dusja.

28 sep 2015, 17:09, melll66
13

Ik val eerder op oudere jongens ;)

20 okt 2015, 22:10, Julia
14

Julia, ik ben net 28 geworden ;)
Hoe jong ben je zelf?

21 okt 2015, 17:10, Koen1987
15

Ik vind jongens van mijn leeftijd (12-13) leuk, maar ik heb een acteur van 42 jaar die ik echt heel erg leuk vind, en tegelijkertijd vind ik ook een jongen uit mn klas leuk. Ik ga maar voor die jongen uit mn klas, want daar heb ik nog een kans. Die acteur heeft al een vrouw en 2 kinderen... :-( maar ik heb ook dromen over beide wel anders, maar allebei even fijn

31 okt 2015, 17:10, Just A Girl
16

Hoi christina!

Om je nog beter te begrijpen heb ik een paar vraagjes voor jou.

1. Waar kom je de oudere mannen tegen?
2. Wat maakt t dat je ze leuker vindt?
3. Is er al iets tussen jou en een ouder iemand gebeurd?

Liefss kim

22 nov 2015, 17:11, Kim
17

Hoi,

Ik hou niet van mannen die op jongetjes lijken. Als iemand van 20 eruit ziet als een echte man en niet als een jongetje dan is dat oké maar die zijn er niet zoveel. Daarom val ik niet per se op oudere mannen maar wel op mannen die er gewoon als een echte vent uit zien en niet als een puber. Je hebt mannen van 35+ die zo voor 18 door kunnen gaan. . .

Groetjes,

Haasje

2 dec 2015, 19:12, Haasje
18

Dit is zo fake als maar kan....
Is een copy van een test (ik dacht al.. deze komt mij bekend voor) van iemand die dit geplaatst heeft in 2005

Google het maar eens. Mag geen link plaatsen helaas hier.

Zou Moderator zo vriendelijk willen zijn om deze dicht te gooien? Dank.

3 jan 2016, 01:01, DeWaarheid
19

ehh.. test dat moet bericht zijn.

En orgineel bericht staat op:

forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=31646.0

3 jan 2016, 01:01, DeWaarheid
20

Hey, ik ben 16 jaar en val ook op oudere mannen ... vaak van 40+. Dacht vaak dat ik de enige was dus was erg opgelucht toen ik jouw bericht las. Ik snap je helemaal en vind jongens van mijn eigen leeftijd Ook echt helemaal niet interessant.. ik zou zelf als ik de keuze had niet op ouder willen vallen omdat het gewoon heel erg lastig is.. ik had ergens gelezen dat het kan komen doordat je vroeger een vader figuur heb gemist en dat in andere mannen gaat zoeken.

3 mei 2017, 21:05, P
21

Ik ben 12 en was een tijdje verliefd op een superknappe leraar van mijn school. Maar die is 34, echt super oud voor mij dus...

4 mei 2017, 10:05, ModelXX
22

Hallo Christina, bijmij is het precies hetzelfde. Ik ben een jonge van 20 en mijn voorkeur gaat vaak naar vrouwen boven de 30. Ik kijk eigenlijk haast niet om naar meide van mijn eigen leeftijd. Zelf weet ik nog niet hoe ik deze gevoelens moet gaan ontwikkelen. Ik zie dat jouwn verhaal uit 2014 kmt inmiddels zijn we 4 jaar verder. Hoe is het afgelopen met jouwn gevoelens? Heb je nu een oudere man of ga je nu met iemand van je eigen leeftijd?

29 apr 2018, 00:04, A

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.