Ik pleeg denk ik zelfmoord.

Ik ben veels te dik, te dik om zelfs een spijkerbroek te dragen..
Ik draag altijd trainingsbroeken en nooit spijkerbroeken. Ik ging laatst met me zus op zoek naar een dure spijkerbroek maar again, weer mijn maat niet. Dit leven is zo oneerlijk, geen meid ziet me zitten en ik wil gewoon een einde maken, einde aan alles en aan alle stress, het moet gewoon afgelopen zijn.
Wat vinden jullie?
Ben 17 jaar, 1.81 en rond de 110 kilo, ik durf mezelf niet meer te wegen.
En kom niet met dat ik moet proberen af te vallen of minder moet eten etc. Ik heb het al 2 keer geprobeerd om echt een schema aan te houden maar het lukt gewoon niet.
Kan iemand mij aub helpen? Ik denk dat ik gewoon voor een trein spring ofzo..

2 jan 2018, Someone


Reacties

plaats reactie
1

Niet doen, het wordt beter. Dat beloof ik.

2 jan 2018, 15:01, You’re beautiful❤️
2

Nee geen zelfmoord, drink van die shakes in je favo smaak dan val je vanzelf af, je kan ook een maag verkleining doen

2 jan 2018, 16:01, Queen👑
3

Je pleegt geen zelfmoord hoor. Iemand die zelfmoord pleegt zegt hier niets over.
Jij zoekt gewoon asndacht op deze manier om gehoord te worden.
Neem eens contact op met je huisarts om te kijken of die wat voor je kan doen of misschien naar de diëtiste.

2 jan 2018, 16:01, chantie 16
4

ik wil ook dood

2 jan 2018, 16:01, .
5

Ik denk dat het bij jou gewoon duurt met afvallen iedereen doet het op zen eigen tempo en misschien licht het aan je genen.Maar probeer het rustig aan te doen , misschien denk je maar ik heb alles al geprobeerd! maar niet iedereen lukt alles in een keer.Maar je bent ook best lang en als je 80 weegt dan heb je wel een gezond gewicht maar probeer niet te hard voor jezelf te zijn probeer elke dag een snoepje of iets heel kleins te eten dan hou je het langer vol en blijf positief anders gaat het toch niet lukken en probeer geduld te hebben.Probeer ook elke dag een uur te sporten al is het wandelen.Eet 3 maaltijden per dag en maximaal 3 tussendoortjes en wacht altijd 2-3 uur voordat je weer iets eet en probeer het ook op te bouwen dan haast je er niet teveel mee.Probeer ook uit de schijf van vijf te eten en STRESS ZORGT OOK VOOR OVERGEWICHT DUS DAT KAN EEN REDE ZIJN.Zeg maar als je nog meer tips wilt.

2 jan 2018, 16:01, juliatje.
6

. waarom wil jij dood?

2 jan 2018, 16:01, juliatje.
7

Hoi Someone,
We zien dat je het heel moeilijk hebt. Neem als je wilt contact met ons op via de chat of via de mail.
Mocht je vandaag nog met iemand willen praten dan kun je bellen of chatten met 113. Morgen zijn wij er weer.
team 99gram.nl

2 jan 2018, 21:01, 99gram
8

Hey someone, zelfmoord plegen is niet de juiste optie echt waar. Als je jezelf te dik vind ofzo en hef lukt je niet met afvallen, probeer dan een diëtiste die helpt daarbij. Veder weet ik niet wat ik nog meer kan zeggen maar onthoud er zijn altijd mensen die van je houden en die zouden er kapot van gaan als jij er niet meer was

3 jan 2018, 00:01, Anoniem
9

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen in dit leven, heb ook geen zin in school meer over 2 dagen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen :(

5 jan 2018, 19:01, someone
10

Someone school is cut maar belangrijk want zo krijg je een goede baan.Misschien helpt mediteren dan kan je nadenken over wat je wilt.Ik ben er voor je als je hulp nodig hebt.
Maar weet je eigenlijk wat er na de dood is ? Ik weet het niet maar misschien is het na de dood heel stom en baal je als je daar vast zit en alleen oude herinneringen hebt waar je aan vast zit omdat je geen nieuwe kan maken omdat je niet weg kan omdat er geen weg terug is ....................................................

5 jan 2018, 19:01, juliatje.
11

Someone met zelfmoord plegen los je niets op. Je eigen problemen verdwijnen maar je maakt het voor honderden mensen moeilijker. Denk aan je ouders en aan je zus, ze zullen met een leeg gat van verdriet overblijven. Wil jij ze dat aandoen?
En als js voor een trein springt. Hey, weer een conducteur met een trauma. Zo bezorg je iemand therapie gewoon.
En dan nog de mensen die er toevallig staan, allemaal trauma.
En dan de politie, want hey, je lichaam verdwijnt niet opeens. Arm hier, been daar.
Moeten zij het opruimen!

Als je zelfmoord pleegd op welke manier dan ook. Dan ben je ongelovelijk egoïstisch, dan ben je echt een lul. Je veroorzaakt alleen maar verdriet en ellende.

En als ik jou situatie zo inschat heb je helemaal geen reden om zelfmoord te gaan plegen!!! Je bent alleen maar dik. En ho maar: er komen heus meiden die jou zien staan.

En je wilt het niet horen, maar als je je ergert aan je gewicht moet je toch ecgt gaan afvallen. Als het zelf niet lukt, ga naar een dietiste en vraag je ouders om hulp. Drink veel water en sport minstens een half uur per dag. Fiets naar school.

Be strong,

Lala

6 jan 2018, 11:01, Lala
12

Heyy, ik zou geen zelfmoord plegen. Ik vind iemand met het gewicht van jou heel knap!

7 jan 2018, 22:01, TroyZz
13

helemaal mee eens
TroyZz
maar het is niet heel gezond , dus toch maar niet.

14 feb 2018, 12:02, ?
14

Hee,

aangezien jij dit bericht plaats, heb je nog hoop. Al is het een klein beetje, het is er, geloof me. Iedereen heeft nog een klein beetje hoop.

Voor mensen die zeggen dat dit een schreeuw om aandacht is, jullie moeten je schamen, je weet niet hoe zoiets voelt, je weet niet wat een persoon doormaakt in zo'n periode!

Ik denk inderdaad wat iemand hier zij, ga naar de huisarts, ga naar een diëtiste, praat met iemand. Maakt niet uit wie, maar geloof me, het helpt! Echt waar!

Het is niet altijd huisje boompje beestje, je moet er voor strijden, het leven is niet altijd even eerlijk, maar je moet niet opgeven, zo laat jij zien dat je zwak bent, en ik weet 101% zeker, dat jij alles behalve zwak bent! Jij bent zoveel cooler, zoveel sterker en zoveel knapper dan dat je denkt!
Alsjeblieft, probeer het, en als het echt niet werkt, dan is dat jouw, uiteindelijke, keuze. Denk er goed over na!
Denk na over de mensen die je achterlaat, in wat voor verdriet zij zullen leven... Ze zullen er kapot van zijn..
Je ouders, tantes, oom, oma, opa..

Denk aan dat hoop wat je had.. De hoop om hulp te zoeken! Blijf dat proberen, ook al is dat in kleine stapjes, je probeert het, en daar mag je zeker trots op zijn!

Heel veel liefs & sterkte,
Luna

14 feb 2018, 18:02, Lunaa_x
15

Hoe gaat het met je?

Liefs x

18 feb 2018, 22:02, Nonaa\x
16

zelfmoord is heel erg. uiteindelijk krijg je spijt.

20 feb 2018, 17:02, De Gangester 😎
17

Hi someone,

Suicide is a PERMANENT solution to a TEMPORARY problem!!!

(Zelfmoord is een permanente oplossing voor een TIJDELIJK probleem!

Er is altijd een oplossing voor overgewicht. Ga na de huisarts. Bespreek hoe je je voelt met een psycholoog. Laat een maagverkleining uitvoeren.
Ik beloof je....dit komt echt goed maar neem aktie. Je verdient dit! Je hebt nog zoveel coole dingen te doen en diegene waarmee jij gelukkig wordt is al geboren!!!

5 mrt 2018, 19:03, Mom
18

Hee lieve forumgenootjes, helaas is 5% depressief. En ook de zelfde hoeveelheid snijd zich of stoot zich. Dat doe ik niet en heb geen ervaring, maar ik kan misschien wel helpen. Ik wil hier wat argumenten bespreken waarom je geen zelfmoord moet plegen.
1, Het kan mislukken:
Als je een plan hebt voer je die misschien wel slecht uit, en dit is een grote fout. Misschien overleef je het wel, maar raak je je benen kwijt. Misschien kom je in andere problemen, en omstanders schikken, worden bang, verdrietig.
2, De omstanders:
En dan kijken mensen. Of iemand vind je, en dan hebben hun een probleem. En hun kunnen zich ook schuldig voelen, al kennen ze je niet.
3, Je bent duur:
Jij word opgeruimd, wat mensen kunnen zien. Het is heel duur, en alle andere dingen ook.
4, Mensen houden van je:
Ook al heb je vaak ruzie, hun houden van je. Het is voor hun ook erg als jij gedachten hebt, die zo erg zijn.
5, Heb je alles gedaan?
Waarschijnlijk niet, je ervaart het zo. Maar je kan dat niet. En hoe snel geef je op?
6, Nu voel je je k*t, maar zet door:
Het is nu zo pijnlijk, en bijna niemand begrijpt je (5%). Maar over een paar jaar, misschien word je dan wel een goede zangeres. En heb je een vriendje, en geen stress, eenzaamheid, angst.
7, Te laat:
Als je het lukt kan je niet terug om bv iets te doen.
8, Alles vergelijken:
Stel Jantje, wil ook dood, en zijn probleem is vergelijken. Zijn smoesje is ''* wil ook". En dan maken jullie misschien ruzie.
9, Ruzie:
Mensen houden van je, en willen je niet kwijt. Daardoor maak je ruzie & voel je je npg slechter. Hun verdrietiger net als jou en schuldiger.
10, Je bent meer waard:
Je bent dit niet waard, jij verdient meer. En omstanders worden er ook beroerd van. De pestkoppen gunnen je niet zulke verre gedachten.
Hopelijk stoppen die gedachten. Liefs Eva🍀🌹

5 mrt 2018, 20:03, Eva🥥
19

Al die punten zijn er niet als je er niet bent. En dood gaat toch iedereen.

17 apr 2019, 23:04, Paul40

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.