Ik kras (snij) mezelf

Het is niet echt iets waar ik mee zit,
Ik ben niet depressief ofzo maar ik kras mezelf met een stenlymesje in mijn arm.
Mijn vader zag dat en hij maakte zich zorgen. Ik zei dat het niks was.. maar ik snap dat het verkeerd overkomt.
Waarom ik het doe weet ik geen eemns..

23 mrt 2016, Peetje


Reacties

plaats reactie
1

Srop! Straks gaat het mis!! Ik deed het ook, en heb er met hele mijn hart spijt van.

24 mrt 2016, 21:03, Emmaaatje
2

Hoi,

Het is misschien verstandig om te proberen om te stoppen. Dan merk je vanzelf hoe moeilijk dat is.

Zo te horen zit je er al in vast. het enige wat ik je aan kan raden is hulp zoeken.

26 mrt 2016, 14:03, Crocro
3

stop nu meteen!het is niet verstandig je verpest je hele lichaam en straks schiet je uit en oeps je raakt een ader en dan? kan je dood gaan ik hoop niet dat je dat graag wilt!
ga asjeblieft naar iemand toe die je kan help bv je ouders ofzo!

26 mrt 2016, 14:03, cm
4

Als je het niet weet waarom je het doet, waarom doe je het dan? Omdat je tegenwoordig vaak hoort dat veel tieners zich snijden? Dus zou jij het ook willen proberen? Ik raad het af. Het is niet stoer. En mensen zoeken vaak hulp met dit soort dingen. Als je het te vaak doet kan je eraan 'verslaafd' raken, Dus als je niet weet waarom je het doet, zie ik ook geen reden dat je tegen houdt om te stoppen.

26 mrt 2016, 16:03, legend
5

Ik doe het ook heb net net gvd nog gedaan ik was een half jaar clean maar heb zo veel shit dat het gewoon gebeurde.
Zoek plzz hulp dat doe ik nu ook weer want anders ga je er echt aan kapot!
Ik snap dat je dit niet wil horen maar je moet echt hulp zoeken.
Het is geen oplossing en je bent de rest van je leven beschadigd.
Neem kickboks lessen en gooi daar je woede en verdriet in.
Dat doe ik nu ook en het voelt geweldig het werkt beter dan snijden en het heeft me echt geholpen.

22 feb 2020, 05:02, Depressed000111

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.