Ik kan niet verliefd worden

Heyyy Ik heb een mega probleem waar ik ban wakker lig en me slecht bij voel al dagen lang. Ik ben momenteel 18 jaar. Ik ben een jongen aan het daten. Hij is lang, heeft mooie haren, is lief, alles er op en er aan. Maar ik kan niet verliefd op hem worden... ik snap er helemaal niks van. Dan denk ik ook als ik hem niet leuk vind dan vind ik wss niemand meer leuk. Hoe kan het dat ik ineens niet meer verliefd kn worden? Heeft iemand hier ook ervaring in? (Nee ik ben niet lesbisch)

13 nov 2020, Helpppmexx


Reacties

plaats reactie
1

Hee!
Het kan zijn dat je aromantisch of aseksueel bent. Zoek het maar eens op ;)
Daarnaast kan het ook gewoon zijn dat je wat lastiger je eigen gevoelens herkent of dat je misschien gewoon niet verliefd bent.
Ik denk dat jij het zelf het beste weet xx

13 nov 2020, 22:11, Girlyyy16
2

Nee ik ben zeer zeker niet aseksueel. Daar heb ik net iets te veel jongens voor gezoend. Het liefst zien ik iedere week een andere jongen. En aromatisch lijkt me ook lastig want ik ga echt goed op romantische films of couple goals. Daarnaast ben ik al een keertje verliefd geweest, toen ging het vanzelf en nu moet ik er moeite voor doen ofzo

14 nov 2020, 09:11, Helpppmexx
3

Yo ik heb 13 en zelf nog nooit een mini cruch gehad.
Zoals me oma zegt : de ware kan op elk moment komen, God bepaalt warneer.
Het komt wel, en als je niks voelt is hij het niet

15 nov 2020, 12:11, D💞
4

Misschien heeft hij gewoon die het gevoel. Hij is niet de ware denk ik dan. Ooit komt er iemand op je pad uit het niet en komt het wel goed. Of je valt op meisjes? Ooit daar aan gedacht?

15 nov 2020, 16:11, sia
5

Ik ga er niet vanuit dat ik lesbisch ben. Ik ben totaal niet tot meisjes aangetrokken namelijk. Dat is dus wat ik zo raar vind. Er is geen verklaring voor...

15 nov 2020, 23:11, Helpppmexx
6

Je bent gewoon niet verliefd op hem je vind de ware nog wel hou hem gewoon als vriend

6 jan 2021, 21:01, HelpAndere
7

je kunt verliefd worden maar je bent gwn niet op hem

12 jan 2021, 21:01, xoxo
8

het komt nog wel heb geduld het kan dat je niet op hem bent en wat dan nog?

10 feb 2021, 21:02, Hermoine Lestrange
9

Misschien een behulpzaam feitje; een belangrijk onderdeel van aantrekkingskracht in een partner is geur. Dit heeft niks te maken met wel of niet douchen/deo/hygiene.

Waarom? Beetje moeilijk wetenschappelijk, maar onderbewust kun je via iemands feromonen (hormoon in het zweet) ruiken of die genetisch gezien een goede match zou zijn.

Het kan dus goed zijn dat jouw onderbewuste hier een mismatch vindt.

22 dec 2021, 21:12, Dokter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.