Ik doe heel vreemd terwijl ik muziek luister

Voordat je gaat denken van:'' Wth, wat voor een titel is dit?'' Ik leg het wel uit. Dit gebeurt niet altijd, maar soms als ik muziek luister doe ik heel vreemd. Ik let niet op wat er in de buiten wereld gebeurt of ik let niet op wat ik doe( Ik ben dan best geconcentreerd op het liedje) Volgens mijn moeder zit ik dan heel erg te hijgen en ze heeft me meerder keren gewaarschuwd dat ik hiermee moet ophouden, alleen ik weet niet hoe, want dit gebeurt automatisch. Ik ben gewoon bang dat als ik op school of dat ik met mijn vrienden tegelijk bel en muziek luister,dat ik dat doe. Hoe moet ik dit beheersen,want soms let ik er echt niet op.

1 dec 2018, sober


Reacties

plaats reactie
1

Hey sober,

Zo te lezen ga je helemaal op in de muziek die je erg mooi vindt. Dat lijkt me best fijn, dat je er dan zo van geniet en alles om je heen kunt vergeten!

Ik begrijp goed dat je niet wil dat dit ook gebeurd als je met vrienden bent of op school. Misschien kun je voor jezelf uitzoeken welke nummers/muziek dit sterke effect op je heeft en deze muziek dan alleen luisteren als je er ongestoord in op kunt gaan. Kies dan wat minder 'intense' muziek om te luisteren als anderen er bij zijn, zodat je dan wel gewoon in het nu blijft. Begrijp je wat ik bedoel?

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

1 dec 2018, 07:12, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.