ik ben gewoon te dik voor mijn leven

hi, ik vind mezelf een beetje te dik.
ik weeg 45 kilo en ben 14 jaar oud en 1.60.
mensen zitten altijd te zeuren van was ik maar zo dun als jij en had ik maar niet zo veel vet of je vingers lijken wel op gewone vingerbotjes en jij kan met je duim en je pink om je pols heen en ze vroegen ook wel eens heb jij anorexia of zo toen we bij biologie ons bmi moesten gaan berekenen.
ik probeer me daar niks van aan te trekken maar eigenlijk vind ik dat zij ongelijk hebben want ik heb wel een buikje ( die ik supergraag weg wil hebben ) en mijn benen zijn echt kei dik. maar ik zit op wedstrijdzwemmen en daar verbrand je ook heel erg veel calorieën mee alleen ik mag maar 2 keer per week van mijn ouders trainen omdat het anders niet lukt door school en ik niet over kan gaan naar 4vwo ( ik ben een vroege leerling ) maar ik wil gewoon op een makkelijke manier om heel veel af te vallen. weet iemand een manier?

21 sep 2017, te dik kindje


Reacties

plaats reactie
1

Ah lieve ''te dik kindje'', neem et waar. HET IS GEEN LEUGEN. Laat jij je echt lijden door de duivelstem? Geloof me je ouders en je vrienden zullen woedend zijn. En jij? Jij zit te braken en af te vallen. Wil jij echt een stoornis? Je bent echt totaal niet dik. Volgens een paar bmi-meters heb jij zelfs ondergewicht, sommige een normale maar ook ondergewicht. Je bent echt HEEL DUN. Wil jij echt in de problemen komen door je onzekerheid? Wil je genieten? Echt leven. Straks krijg je anorexia en dan ben je heel eenzaam en word je misschien gepest. Nee ik geef je echt geen afval tips. Een brutale vraag hoor, maar heb je door dat je een anorexia of boulimia gedachten hebt? Later krijg je echt spijt. Geloof me, genieten is veel beter. Je kan echt snel dood gaan aan anorexia. JIJ BENT NIET DIK!!! Maar dat geloof je zeker niet. Als ik dit lees, word ik echt verdrietig. En andere meiden kunnen ook onzeker worden van jou. Als een iemand jou zo mager ziet terwijl jij je dik vind, worden hun ook onzeker. En dan die weer en die. Een lopend vuurtje. Wil je echt een probleem of anorexia? En je hebt perfectionisme daar ligt het aan liefie! Ik weeg ook begin 40 namelijk 42 en ben 1.59 en in aug 13 geworden. Ik baal heel erg van mijn ondergewicht. Ga niet afvallen! Maak je niks wijs door pro-anorexia website's. Levens gevaarlijk. Of wil je wel dood? In een hulp verlening leer je over keuze's. Alleen is onzeker zijn geen keuze. Maar nog, kijk uit. Sorry.

21 sep 2017, 19:09, Eva🌈
2

Meis, door onzeker zijn krijg je echt geen schoonheid binnen. En anorexia heeft geen levensstyle of geen moderne leuke unieke ziekte. Misschien ben je uniek. Maar op een foute gevaarlijk, gemene manier. In afrika huilen ze daar om. Maar andere zijn misschien langer, en dan eten ze ook meer. En sommige poepen snellen. Andere kunnen niet aan komen. Lees dan dit: Ik ben van nature dun. Of het verhaal van Cloe: De waarheid. Tips;
- Ga in de natuur.
- Verwen jezelf met wat, geen pro-anorexia dan.
- Lees boeken.
- Luister muziek.
- Denk aan een crush of vriendje.
Luister niet na (pro anorexia). 17% gaat dood. En boulimia is een stille eetstoornis veel liegen dat ze NIKS eten. Maar stiekem eten ze gewoon. Anorexia is gewoon door nieuws bekend. Mensen denken gelijk anorexia.

21 sep 2017, 19:09, Eva🌈

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.