Ik ben erg gekwetstt

Hey!

Ik heb al bijna 1 jaar een vriend. Mijn vriend heeft in het begin van onze relatie een berichtje gestuurd naar zijn vrienden waarin hij zegt: ‘Ik ga denk ik voor een paar weken een relatie nemen met haar, dan kwets ik haar nu niet, en dan kwets ik haar over een maand ofzo, ik wil haar namelijk nog wil blijven neuken’. Hij heeft het hier dus over mij. Hij heeft tegen me gezegd dat dit alleen maar stoer praat is en dus niet dat hij dit meende. Toch voel ik me heel gekwetst en ook wel gebruikt. Ik weet niet of ik nog wel verder met hem wil.
Wat zouden jullie doen als jullie in deze situatie hadden gezeten?

x

4 nov 2020, Elizabeth


Reacties

plaats reactie
1

Je gevoel volgen. Hij heeft je gekwetst door dit te doen. Hoe hij het ook bedoeld heeft, de kans is groot dat hij dit nog eens zal doen. Hij vind klaarblijkelijk belangrijker hoe hij voor zijn vrienden overkomt dan dat hij voor jou een fijn vriendje is.
Als ik in deze situatie had gezeten had ik direct de relatie verbroken!

4 nov 2020, 05:11, Aukje
2

Ja lastig. Het is echt niet oke dat hij dat zei maar het is nu een jaar later. Misschien is hij veranderd en heel erg verlieft op je. Het is in ieder geval belangrijk om ovee zulke dingen te blijven praten en te kunnen zeggen hoe je je voelt.
Heb je het idee dat hij je echt leuk vind? Je kan ook voor stellen om een maand wel af te spreken maar geen seks te hebben, veranderd er dan iets in jullie relatie?
Succes en sterkte!

7 nov 2020, 00:11, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.