iK BEN EEN JONGEN VAN 15 EN KRIJG BORSTEN

iK BEN EEN JONGEN VAN 15 EN KRIJG BORSTEN IK SCHAAM ME DOOD JK DURF MIJN TSHIRT NIET UIT TE DOEN MET GYM ZWEMMEN IS UIT DE BOZEN GEEN HAAR OP MIJN HOOFD DIE DAAR AAN DENKT IK SPEEL STEETS MINDER BUITEN HEEL AF EN TOE OMDAT MIJ MOEDER MIJ DAAR TOE DWINGT IK WILL ER VAN AF MAAR HOE . HELP

27 apr 2013, VV


Reacties

plaats reactie
1

Heyhey !.
Als je wat overgewicht hebt kan je borsten krijgen (aldus jongens). dus dat betekend gezonder eten & elke dag 30min. sporten en in de zomer die er aankomt veel water drinken.

Als je geen overgewicht hebt , kan je het best naar de dokter gaan , vertel het gewoon maar tege je ma , je niet schamen ! zeg gewoon ; ja ma , kheb persies dit en dat...
en ga is naar een dokter.
of zoek op internet iets op ;
xxjes

27 apr 2013, 14:04, lol
2

Hey, als je overgewicht hebt is het normaal, als je geen overgewicht hebt kan het ook!! Dat heb ik laatst gelezen. Maar dan groeien ze maar een klein beetje. Als het erger wordt zou ik naar de dokter gaan. Veel succes!

29 apr 2013, 09:04, Meid
3

Als jongens borsten krijgen, is dat dus het teken dat je te veel eet. Dus je moet dringend gezonder eten, kan ik tegen jou zeggen.

3 mei 2013, 21:05, Bronze.
4

Heey da's normaal, er zitten nog wat vrouwelijke hormonen in je lichaam, het gaat over echt!

25 mei 2013, 22:05, lol
5

Je krijgt overgewicht je moet minimaal uur tot anderhalf uur per dag sporten. Dan groeien je "borsten" niet meer en ben je er vanaf net als lol zegt :)

Succes!
xoxo

27 mei 2013, 18:05, butterfly_xx
6

ik ben het eens met de rest, sixpackje kweken ;)

27 mei 2013, 19:05, proud2beme
7

vaak jongens met overgewicht hebben dat, maar ook gespierde jongens met sicxpack hebben ook een beetje borsten maar dat is heel mooi zelfs, als je overgewicht hebt met je meer sporten en gezonder eten het gaat vanzelf over

22 jun 2013, 15:06, lili
8

Heb je dan ook overgewicht ( of net op 't randje )?

Ik heb zwaar overgewicht ( 14 jaar, 1,80 cm, 89 kg ). En dus ook borsten. Het kan erger.......

22 jun 2013, 15:06, Iemand
9

Iemand, je hebt ernstig overgewicht als ik jou was zou ik er snel wat aan doen, mijn vader van 45 is 185cm en weegt 85 kilo , je moet afvallen of naar de doker gaan

24 jun 2013, 10:06, samir
10

ik denk da je yts te zwaar ben ..mis kleinde dieetje ofzoo minder snoepen meer sporten..succes ..t lukt je wel

12 jul 2013, 09:07, nanambie
11

Het zijn de hormonen. Er zijn knobbels onder je tepels die in je jeugd niet zijn weggegaan. Die knobbels reageren nu op de hormonen. De borsten verdwijnen vanzelf weer. Kan een paar maanden tot jaar duren.

2 aug 2013, 23:08, Anoniem
12

ga veel sporten train je borstspieren vorig jaar was ik (15 jaar,1.85,130 kg en ik weet hoe dat voelt nu weeg ik 95 kg en heb een gespierd lichaam

6 aug 2013, 01:08, bambi
13

hey maak je maar geen zorgen maar eet wat minder en doe aan sport

14 sep 2013, 22:09, beauty girls
14

Misschien komt het omdat je iets te zwaar bent, maar dat kan ik natuurlijk niet inschatten. Als je BMI gewoon gezond is (kun je berekenen op bmiberekenen.nl) dan kan het ook zijn dat het aan de hormonen ligt. Net wat anoniem zei: Er zijn knobbels onder je tepels die in je jeugd niet zijn weggegaan. Die knobbels reageren nu op de hormonen. En dat gaat ook weer weg.
Om jezelf gerust te stellen kun je aan je vader (of aan je moeder, maar je vader is een man net als jij dus dan kunnen jullie er misschien makkelijker over praten, weet ik niet) vragen hoe dit kan komen en hoe het weer overgaat. Of als je het niet met je ouders wilt bespreken, naar de huisarts gaan.
Komt wel goed! :)

15 sep 2013, 12:09, Johannes
15

alleen bio kip eten in gewone kip zitten vrouwelijke hormonen daar krijg je borsten van suc6 verder:)

15 sep 2013, 17:09, kip
16

Ik moet de rest tegen spreken, want het kan zijn dat je een trerry ( of zo iets ) ben.

Dat betekent dat je half jongen half meisje ben ( dus je heb en een lul en borsten ( kan natuurlijk ook andersom; een kut en geen borsten )).
Ik ben dat zelf ook en het went vanzelf, ik heb mijzelf in een meisje verandertaar je kan je ook gewoon jong laten .

De kans is natuurlijk ook groot dat je overgewicht heb. Zo niet kan je jezelf later ook nog ombouwen.

Groetjes Anne ( vroeger Tim )

18 sep 2013, 23:09, Anne
17

BoobyBoy!!!! #Loveeit

19 sep 2013, 16:09, Meisjeloveboobyboys
18

Soms heeft t niet met overgewicht te maken.
Vul eens even die bmi in en als je overgewicht hebt zou ik een klein beetje afvallen. Anders niet!!!! Want dan heeft t met hormonen te maken!

19 sep 2013, 17:09, S
19

Ahhww xx dat is egt niet leuk. ik bedoel.. ik ben een meisje,
ik heb zelf ook borsten, (cup c) ben 14. ik heb ook een broer, en die heeft ook wel een beetje borstjes, tenminste.. Je kan naar de Dokter gaan.. maar dan voel je, je miss niet zo fijn, of doe ene strakje topje aan? of een hemdje? super veel suc6 liefjuhxx komt wel goed xx kim

18 feb 2014, 14:02, Kim
20

ja mijn buik is gewoon heel dun enzo maar ik heb wel klein beetje tieten en er zit iets in hoe haal je dat weg

31 jul 2014, 00:07, jerr
21

Heb dat ook en geen overgewicht ik sport veel maar als ik aan het zonnen ben en ga lopen altijd hemdshirt aan. Snap hoe je je voelt. Kan ook door medicijnen komen. En als je er psychisch niet mee om kan gaan kun je je laten opereren dan word het wel betaald door de verzekering maar dan moet je er echt veel last van hebben en geen overgewicht. Sterkte

20 dec 2014, 12:12, Kai_h
22

Ik ben een jongen van 14 bijna 15 en ik heb van zoon rare knobel onder mijn tepel en mijn borsten zijn een beetje groot ik schaam me dood ik wil het weg ik durf het tegen niemand te zegen altijd met gymles doe ik mijn sportshirt snel aan en ik heb geen overgewicht ik weeg 51

6 jan 2015, 18:01, richard
23

Ik ben jongen (14) en heb ze alvanaf mn 12e. Ze zijn nu nagenoeg weg. Waarschijnlijk nog wat vocht en wat vet. Mn BMI kan nog net en sport nu veel vaker dus het gaat wel goed komen denk ik.

Succes iedereen ;)

10 feb 2015, 23:02, jazeker124
24

Ik heb het ook. Altijd wann we gaan gymen met school schaam ik me diep. Ik heb het altijd geheim weten te houden, maar ik denk niet dat dat altijd gaat lukken. Wat moet ik nu doen?

Kariem

24 feb 2015, 16:02, Kariem
25

Jongens, ik heb hier zelf ook last van gehad, op gegeven moment zelfs een bh moeten kopen. Gelukkig was stoppen met hagelslag eten voor mij de oplossing, want daar zit xylomethamofiel in en dat stimuleert borstgroei! Veel succes verder!

Groetjes,
Freek *

* een gedeelte van dit bericht is aangepast ivm persoonljike gegevens

25 feb 2015, 09:02, Freek
26

Hoi ik ben Jeroen,

Ik heb zelf ook extreem last van borstvorming en bij mij heeft dit allerlei nare bijwerkingen. Zo wordt ik agressief, en kan ik niet meer normaal lopen en fietsen, want ik maak de hele tijd een pompende beweging. Ik drink tegenwoordig iedere dag 2 liter Yakult, en tot nu toe zijn de resultaten overweldigend. Door de verdunnende functie is mijn poep extreem waterig, en worden er geen voedinsstoffen uit opgenomen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Liefs,
Jeroen

(Ik wil hier ook graag vanaf, want mijn vader is vrachtwagenchauffeur en hij wil geen zoon die op een meisje lijkt)

25 feb 2015, 09:02, Jeroen
27

Oja en Hendrik Jan_xoxo
Ik sport al 3x per week 2 uur.
Dus in totaal 6 uur per week.

25 feb 2015, 15:02, Kariem
28

Ik doe 3-4x aan sport in de week zon 8 uur per week .
Mijn bmi is 21 maar toch heb ik beetje borste ik vind dit erg lelijk en wil er graag vamaf hoe kan ik dat het beste doen ?

24 mei 2015, 14:05, kevin291
29

Ik ben bijna 14 jaar. Ik weeg zo'n beetje 47 kg. Ik heb echt al een hele lange tijd 'tietjes' wat maar niet weg wilt gaan. Super vervelend! Ik denk niet dat het door overgewicht komt maar wat dan wel? Hoe lang kan dit alles wel niet duren?

16 nov 2015, 19:11, Anoniem
30

M'n broer had dat op z'n 13-14 ook. Nu is hij 16 en een echt hunk. (Ik vind m knap maar ben niet verliefd)
Het gaat over

17 feb 2016, 23:02, X-layla-X
31

Je zit teveel en als je weinig beweegt gaat het niet naar de buik maar naar de tepels. Gezonder eten en meer bewegen. Je gaat binnenkort toch groeien dus die huid spant zich wel weer aan.

23 jun 2016, 15:06, Dokterman
32

Ik ben 16 en ik weeg 115 en ik draag altijd een bikini topje

3 aug 2016, 13:08, Popje
33

Jongens of mannen tieten zijn heerlijk en sexy. Je ziet ook gewoon mannen met echte vrouwen tieten, nou dat is echt wel geil om te zien hoor, ook al ziet het er vreemd uit.

1 jan 2017, 20:01, Jozef
34

Hoi ik ben Eva ik heb nog geen borsten ik ben 12 jaar
ik sport 6 keer in de week om af te vallen en omdat het
moet van mijn familie het enige is dat ik heel gespierd
woord en heel sterk en dat is lelijk en om het nog erger
te maken is dat ik op mijn 14e of 15e rood haar krijg
en dan ben ik heel gespierd en heel dik help me aub
en trouwens mijn goede vriendin die zegt dat zij wel
gespierd is en goed of beter kan voetballen als mijn
nee dat is niet zo ik zit op voetbal en ik ging niet
janken net als mijn lieve vriendin L toen er een bal in
mijn gezicht wam zij wel en niet eens haar gezicht
en ik voetbal vaker maar ik ben gespierd help

4 jan 2017, 18:01, Eva
35

wees blij

5 jan 2017, 11:01, laura xxxxx
36

Ik ben ook een jongen van 15 en ze pesten me er ook mee dat ik op een beer lijk.

23 aug 2017, 13:08, MozusdeGrizzlybeer98
37

beste kids , ik ben zelf 52 nu en in de jaren van geen internet kreeg ik wat jullie nu hebben. Voor mij de slechtste tijd die mij kon overkomen. Ik was gelukkig tot dat iemand zei op mijn 12 e wat heb jij daar nou!. ik keek en toen viel het me pas op, me tepels werden dik. na die opmerking ging me leven een andere kant op. paniek paniek en nogmaals heel veel paniek en trok me terug in mezelf. me ouders waren niet bij machte om mij te helpen door onmacht of gewoon slechte ouders. de middelbare school naderde en was heel bang als 12 jarige. Hoe zou het zijn op school...allemaal jongens..ik moet gymen en zwemmen en hoe moet ik nu vrienden maken ..dat kon alleen in de winter, in de zomer weer afscheid nemen. opsluiten in me slaapkamer. altijd weer wachten op die verschrikkelijke maandagen , zwemmen kon niet ..ik stond op balkon zwembad elke maandag en niemand miste me,of gymen. ik haatte het . i dont like mondays..boom town rattes. zal het nooit vergeten. naar de gym ,,,rennen naar de wc in de buurt, handdoek half over me tepels heen zodat niemand het zag en omkleden in de wc . goed timen en luisteren dat niemand in de buurt van wc was en eruit gaan . had gelukkig me tshirt aan die ruim zat. geen strand , meisjes , disco , zwembad , sociale dingen met andere mensen. 3 jaar lang , klas 4
die tepels nog dik . ik sta in kleedkamer, zegt een jongen tegen mij he!!! tietje!!! ik ga door de grond en zeg niks .me leraar neemt het voor me op .ik ben ontdekt . kon niks zeggen en zette me zelf opzij. op dat moment ben je je je zelf niet meer . weg me naam of persoonlijkheid , overgeleverd aan anderen voor de rest van me leven.toch dag erna weer naar school. als ik niet zou gaan zou het opvallen en zouden ze gaan roddelen en ontdekken. 17 jaar nu school is voor bij . naar dokter ..operatie ..schijfjes zijn weg. maar niet me schade aan me leven . pesterijen , geen relaties kunnen nemen terwijl ik echt leuke goser ben. geen vertrouwen in anderen. groeps gevoel is weg .
**** niemand gaf om mij en je geluk is echt belangrijk zeker in je jeugd. dank voor mee lezen alvast en hoop dat jullie er wat aan hebben.
tip dus ,je geluk bepaal je zelf niet een ander

* Dit bericht is aangepast door de moderator

18 okt 2017, 18:10, vergeten iemand
38

goed verhaal

5 nov 2017, 18:11, jbvejrrbv
39

Gewoon gaan neuken

17 jan 2018, 21:01, Shbs
40

ik heb het ook en ben 13 echt heel vervelend weeg 59 kilo en ben 175-180, weet niet precies.

10 feb 2018, 17:02, henk
41

vriend is dit echt waar ik zal je wel helpen hoor
maar geluks vogel die je bent

14 mei 2018, 17:05, daniel20065
42

Het kan verschillende oorzaken hebben, naast dat overwicht daarvoor kan zorgen kan het ook zijn dat je weinig testosteron aanmaakt. Testosteron zorgt namelijk dat je geen vrouwelijke hormonen aanmaakt.

14 mei 2018, 18:05, SSsdjab

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.