Hulp nodig.... pls

Ik voel me de laatste tijd gewoon heel anders... ik lag wss bijna tegen een burnout aan... maar naast dat heb ik nu nog steeds dat ik me soms echt heel kut voel en soms ook wel weer gwn 'vrolijk'. Soms denk ik ook aan wat voor nut mijn leven heeft, ik heb geen echte zelfmoord neigingen want dat durf ik niet eens, maar toch.... ook denk ik opeens aan drugsgebruik. Terwijl ik normaal daar nooit van ben, ook geen alcohol of roken ofzo. Ik ben normaal echt anti drugs.
Komt dit doordat ik gewoon in een dip zit?

En ik heb nog een vraag: wat is jullie motivatie voor school? Ik weet niet wat ik wil worden en heb sinds dit schooljaar een stuk slechtere cijfers.

Meisje 15 jaar

3 nov 2020, Tessa


Reacties

plaats reactie
1

ik denk dat de pubertijd ervoor zorgt dat je over dingen gaat nadenken meer dan normaal maar er kan ook iets in je omgeving zijn gebeurd maar zoek hulp en schaam je niet! Vraag advies voor betere cijfers, misschien samen leren, huiswerklas, nieuwe leermethoden of extra huiswerk vragen? Maar sterkte en beterschap zeg maar als je meer advies wilt en ps Ik was 17 toen ik pas wist wat ik wou worden(mavo) Ik zit nu in men eerste jaar van Mbo 4 Apothekersassistent en ben best tevreden als het kan wil ik daarna ook hbo farmakunde doen , ik wou altijd zo veel dingen worden dus bij jij komt het ook hopelijk goed.

7 nov 2020, 13:11, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.