Hopeloos

ik heb dus een jaar lang een beetje een knipperlicht ding gehad met een jongen, het was toen wel weer iets en toen weer niet en zo ging het maar door, uiteindelijk zijn we een hele tijd samen geweest en ging het echt goed tot dat hij zei dat we niet bij elkaar passen en dat hij dus wouw dat het klaarwas. ik vond dit natuurlijk super kt maarja niks aan te doen en sinds dien heb ik bijna geen contact meer met hem gehad (dit was 3 maanden geleden gebeurt) maar ik zit dus de laatste 3 maanden elke dag met hetzelfde k*t gevoel over hem dat ik hem zoooo leuk vind nog steeds en ik kom gewoon niet over hem heen en ik word er gek van en ik dacht na de eerste 2 weken dat het wel over zou gaan maar gwn dat ik er na 3 maanden nog steeds zo erg mee zit vind ik echt niet meer grappig en ik weet gewoon niet wat ik er mee moet, hij heeft me laatst dus wel een paar keer een bericht gestuurd dat ik hem weer moet toevoegen op alles want ik heb hem dus verwijdert op alles in de hoop dat ik over hem heen zou komen, maar nee dus. (ik heb zijn berichten ook genegeerd en hem dus niet toegevoegt maar ik twijfel nog steeds of ik hem misschien juist wel had moeten terug toevoegen).

ik vond de tijden met hem gewoon zo leuk en het praten met hem en ik mis gewoon alles en niks helpt, ik ben ook begonnen met sporten en positiever in t leve gaan staan dat ik het “slechte” een beetje achter me kan laten maar ik krijg telkens weer gewoon een mega terugval en dat het gewoon geen zin meer heeft, ik wil ook niet als een zielige klinken maar ik weet gewoon niet meer wat ik er mee moet doen want ik word echt gek van mezelf dat ik als eerste aan hem denk als ik fk wakker word dus als iemand tips heeft zou ik dat erg waardere want ik voel me nu een beetje hopeloos worden

7 mrt 2021, smt


Reacties

plaats reactie
1

Oow, dit is niet fijn. Alleen sorry, ik kan je niet helpen omdat ik pas 12 ben en echt geen ervaring hiermee heb. Vragen kan k wel beantwoorden, wat wil je weten?

7 mrt 2021, 13:03, Lara

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.