Homowel of homoniet?

Hallo. Ik heb een vraag. Ik val sinds kort op homo's maar ben ik dan ook een homo? Want ik heb wel een vriendin. Ik fantaseer dat mijn vriendin een pik heeft. Is dit gek? Ik wil liever geen homo zijn want ik ben normaal.

25 jun 2018, Marcel


Reacties

plaats reactie
1

Er is niks ergs aan om homo lesbie of bi te zijn.

zelf denk ik ook dat ik bi ben.

25 jun 2018, 15:06, KINDJE
2

k denk dat je een homo bent mischien kan je het beter uitmaken met je vriendin en opzoek gaan naar een vriend

25 jun 2018, 17:06, 99
3

Zo te lezen ben je waarschijnlijk homo waar niks over te schamen is want homo zijn is normaal. Je bent normaal alleen je valt op mannen. Ik zou het beste het uitleggen aan je vriendin van de situatie ze begrijp heus wel als je het zou uitmaken.

25 jun 2018, 23:06, Bluemerel
4

Er is niets mis mer LGBT zijn. ik weet zelf nog niet of ik hetero of bi ben. ik heb nog nooit gevoelens gehad voor een meisje maar ik sluit niets uit.

26 jun 2018, 22:06, girl 15
5

Hallo allemaal! Ik ben nog steeds niet uit de kast gekomen want ik ben normaal. Life is good!

8 sep 2019, 14:09, Marcel
6

Marcel, niemand is normaal iedereen is anders en in 1948 schatte ook iemand in dat 1 op de 10 van de wereldburgers in de wereld op het zelfde geslacht kan vallen. Dus homo zijn komt vrij veel voor en je kan altijd experiminteren met iemand van jou leeftijd die ook jongen is. Maar misschien zit je nog in de ontkenningsfase van homo zijn? Maar succes en zeg maar als je meer advies wilt.

8 sep 2019, 22:09, Juliatje.
7

Hallo allemaal. Het probleem is nog niet opgelost. Ik ben nog steeds een homootje en toch heb ik een vriendin. Wat moet ik doen?

19 jan 2021, 18:01, Marcel
8

Je ben juist niet normaal bezig als je denkt dat normaal betekend dat je een vriendin MOET te hebben om normaal te zijn

20 jan 2021, 00:01, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.