😆hoe zoen je?😆

Hey ik heb een nieuwe crush want mijn andere heeft met iemand die mijn pest :-(
Maar hij is zoals ik wil bijna dan. Hij heeft donkerblond haar hij heeft een normaal gewicht hij is blij met zichzelf. En hij houd van bomen klimmen en voetbal. Hij is net als mijn 14. Ik word heel flirterig en speels bij hem en zie er steeds mooier uit vinden wij ;-)
Ik wil de verkering niet zo droog beginnen met wil je verkering? Nee ik wil gewoon zoenen en hij doet zo aardig tegen mijn. Misschien is hij op me. Wil iemand me tips geven om te zoenen. Trouwens helaas heb ik nog geen lover gehad en nooit gezoend. Maar ik ben 14 en de meeste zoenen nu op hun 13e en ik begon ook laat met vingeren op mijn 12e namelijk terwijl 11 gemiddeld is. Why? Wil iemand me helpen? En waar kan je het beste zoenen? En wat is een leuke goede date? Love julie allemaal. <3 Xx van mijn.

21 feb 2018, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

Je kan het beste op je kamer zoenen met Netflix erbij en popcorn enz want je kan het zoenen ook uitbreiden, als je het niet wilt doen dan hou je het gwn rustig aan, wees gwn jezelf

22 apr 2018, 02:04, ‘-‘
2

Hallo 🐶, ik wil jou de tip geven om niet elke keer naar gemiddelden te kijken. Iedereen masturbeert op z'n of haar eigen tijd of manier. Ik ben pas ook op mijn 15e begonnen met vingeren en mijn menstruatie was best wel laat ;)

23 apr 2018, 11:04, Henk45
3

Je hoeft niet zo onzeker te zijn. Het gaat allemaal wel vanzelf als je gewoon jezelf bent. Als je gewoon chill bent, volgt de rest wel vanzelf.

23 apr 2018, 11:04, Dicks
4

Haha Henk45, ben jij hermafrodiet?

23 apr 2018, 11:04, Dicks

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.