Hoe praat je met een jongen..

hoi hoi,

Mijn zus (thanks sis <3;)) heeft een leuke jongen voor mij gezien en ze heeft geregeld dat deze jongen een keer onder werktijd een keer komt 'kijken'. (Niet echt een date maar soort van kennismaking) Nu ben ik niet echt een persoon die zomaar gesprekken aanknoopt met andere personen en zou dus ook niet weten wat ik tegen die jongen moet zeggen. Mijn vraag is: hebben jullie tips voor mij over hoe ik het best een gesprek heb met hem of hoe ik moet reageren? (i have no idea..) gwn gesprek dus zodat het niet helemaal stilvalt ofzo. Anders is het nogal akward...

(Hij ziet er op foto's goed uit dus vandaar ;))

16 mei 2018, Nickie


Reacties

plaats reactie
1

Gewoon jezelf zijn, en niks anders! Toen ik voor de eerste keer met een jongen ging bellen die ik een keertje gezien had maar nog niet mee gepraat was ik van te voren zoooo zenuwachtig, maar dat is nergens voor nodig, vanaf de eerste minuut was het heel gezellig en we hebben nu al een half jaar een relatie. Zorg gewoon dat er geen lange stiltes vallen en ben een beetje relaxt. You can do this Girl xx M

17 mei 2018, 15:05, m
2

thanks voor de tip!

xx Nickie

17 mei 2018, 16:05, Nickie
3

Gewoon doen wat jou het beste lijkt! maar je moet je neit anders voor gaan doen als je bent, maar je moet niet gaan doen alsof je met een jongen praten heel eng vind ofzo. je moet gewoon denken alsof het een gewone vriend is
succes!!

17 mei 2018, 20:05, heiii
4

Niet

18 mei 2018, 23:05, Wouter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.