HOE laat je hem klaarkomen?l

Hai

Altijd als ik mijn vriendje aftrek komt hij niet klaar, maar dat komt ook omdat mijn hand na een tijdje pijn doet.
Hoe moet ik zorgen dat hij wel klaar kan komen want ik wil heel graag dat hij klaarkomt.

Help!!!

2 jul 2019, Suzyy


Reacties

plaats reactie
1

Hi! Als je hand pijn doet, zorg dan eerst dat jij zelf een betere houding aan neemt. Het hoeft niet alleen uit de pols te komen, je onderarm kan je ook mee bewegen :) Dit zal al veel schelen, voor hem is 't namelijk vaak belangrijk dat jij ook "geniet" als hij merkt dat jij niet comfortabel bent, is het voor hem misschien ook een turnoff.
Vaak werkt het om even een ander tempo aan te nemen, misschien dat je huidige tempo 't net niet is. Varieer tijdens de activiteit, je merkt vanzelf wat hij prettig vind.
Wees niet alleen bezig met de piemel, de omgeving eromheen is net zo belangrijk. Kusje hier kusje daar :) Het gevoeligste is de eikel, dus vooral daar met liefde over heen bewegen.
Tijdens de activiteit let erop dat het allemaal niet te droog is en dat de huid soepel meebeweegt, trekken aan de huid kan onprettig zijn.
Maar de makkelijkste oplossing is natuurlijk gewoon aan hem vragen wat hij fijn vind :) het is belangrijk om zulke dingen te kunnen bespreken in een relatie.

2 jul 2019, 21:07, Auriane
2

Ik heb mijn vriend nog nooit afgetrokken, wel gepijpt. Heb er denk ik ook het geduld niet voor;).
Ik vind du denk ik pijpen fijner dan aftrekken. Nou je kan het wel tegelijk doen.
Maar dan is ds vraag of jij het wel fijn vind (om te overwegen) om te pijpen en hij dat ook.
Ik weet wel dat de eikel erg gevoelig is, je kan e dan bijvoorbeeld een beetje oo zuigen of met je tong eromheengaan/likken.
En inderdaad wat @Aurlane zegt
Soms is het ook een kwestie van doen en proberen.
Xx

9 jan 2020, 23:01, Floo
3

Gewoon vragen aan hem wat je kan doen. Praten is belangrijk.

10 jan 2020, 11:01, Bikinigek
4

lekker peipen

14 jan 2020, 16:01, swimpie
5

een beetje onder zijn zak, kietelen, pijpen als je dat wild. suc6

16 jan 2020, 04:01, I

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.