Hoe kan ik minder jaloers zijn

Hallo people. Ik heb een probleem met mijn jaloezie. Mijn beste vriendin krijgt alle aandacht van jongens en ik krijg nooit aandacht van jongens. Laatst ging ik met haar uit en kwamen we een groepje jongens tegen. Alle jongens keken naar haar en niemand keek naar mij. Daarom denk ik eraan om mijn borsten te vergroten zodat ik ook aandacht krijg. Ik ben nu best wel jaloers op mijn vriendin omdat die wel seks heeft en ik niet. Ik denk dat ze voor valentijnsdag ook weer een jongen geregeld heeft. Ik weet niet meer hoe ik met deze jaloezie moet omgaan, iemand tips?

xxxxxx

14 feb 2018, Bernadetje


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Bernadetje, een vriendje hebben is leuk. Maar liefde is speciaal, dus geniet van een jongen. Jongens zijn verlegen. En hun geven het wel op als hij iemand heeft geregeld, dan gaan hun misschien met jou. Je kan wc papier in je bh doen. En tegen de jaloezie kan denken ik ben nog maagd, bij haar al vaak, dat is andere liefde.

14 feb 2018, 12:02, Eva🥥
2

*

Ik denk dat Bernadetje naar haar goede kanten moet kijken! En minder naar haar zwakke kanten. Straal gewoon zelfvertrouwen uit en laat je mooie kanten zien!

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

14 feb 2018, 12:02, Kees
3

Nee hoor, ik ben Nederlands. Met ''hun'' bedoel ik de jongens.

16 feb 2018, 17:02, Eva🥥
4

Ik bedoel ‘zij’

17 feb 2018, 08:02, Eva🥥
5

Nummer 4 was ik niet. Dat was de fake Eva, en die heet ook André. En André ik ben geen * die smerig is.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

17 feb 2018, 11:02, Eva🥥
6

Maar voor als je denkt dat ik door dat geplaag weg ga, zoals Queen👑 wegga, heb je het echt mis. Ik ga hier niet weg. En ik zit heel lang op de topics en ook redelijk vaak. Ik negeerde jou bericht over dat ik een * ben en dat ik me * moest houden ook maar. Je hebt daarom ook een schuilnaam André. Je mag gerust nog verder gaan met plagen over mijn Nickname, maar we zien echt wel dat jou berichten niet op de mijne lijken. Ik blijf hier nog. 🤭

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

17 feb 2018, 11:02, Eva🎆

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.