Hoe hoor ik ergens bij

Hoi iedereen

Ik ben 14 en sinds kort zit ik op een nieuwe sport. Ik vind de sport heel leuk, maar ik vind het lastig om contact te zoeken met mijn team. Ik ben niet echt iemand die veel praat en ik vind het lastig om erbij te horen. 1 meisje lacht me soms achter mijn rug om uit omdat ik er nog niet heel goed in ben. Ik probeer wel betrokken te zijn, door bijvoorbeeld bij wedstrijdenvan hun te gaan kijken (ik speel zelf nog niet mee met wedstrijden) maar ik weet niet of ze dat ook waarderen..

Weet iemand hoe ik meer bij het kan gaan team kan horen?

6 mei 2017, Anonieme schrijver


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Anonieme schrijver, ik had dit ook een beetje dit was niet leuk. Maar negeren of vertellen is het beste. Hun kennen jou nog niet goed genoeg denk ik. Of zijn jaloers. Maar doen ze het dan ook om te roddelen of pesten? Vraag anders waarom ze zo doen. Maar doe je niet anders voor. Liefs Eva

6 mei 2017, 20:05, Eva
2

Bedankt eva,

Er is 1 meisje die me soms letterlijk achter mijn rug uitlacht. Met een aantal anderen kan ik het wek vinden maar ze praten niet veel met me.

7 mei 2017, 11:05, Anonieme schrijver

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.