Hoe aan contant geld komen

Hi y’all,

Sinds kort rook ik. En ja ik weet het het is slecht en zo maar dat weet ik en ik stop niet! Maar ik vroeg me af hoe kom ik aan contant geld als mijn ouders mijn bankafschriften controleren. Ze weten dus als ik pin en zo voort en ze willen niks contant uitbetalen. Dus weet iemand goede smoesjes voor waarom ik contant nodig heb voor mijn ouders? Of hoe je aan contant geld komt?

Ik ben 16 btw dus ik kan niet zeggen dat ze niet in mijn geldzaken mogen kijken

9 dec 2021, Ellis


Reacties

plaats reactie
1

Stoppen met roken roken staat ook hartstikke dom en is een grote afknapper meid

9 dec 2021, 20:12, Noah
2

Ik zal geen tips geven, omdat ik wil mensen niet helpen om zichzelf te vermoorden. Stop gewoon met roken, aangezien jij nog niet lang rookt, ben je nog niet helemaal verslaafd. Als je het nu niet doet zal jij later er veel spijt van hebben.

10 dec 2021, 12:12, D
3

Waarom zou je niet willen stoppen met roken? Het is zo dom, schadelijk en belachelijk duur. Je bent niet opeens 'cool' als je rookt. Ik sluit me aan bij de andere mensen die reageren, ik ga je geen tips geven.

19 dec 2021, 21:12, Meid
4

als je niet verantwoordelijk genoeg bent voor je geld.. dan ook niet voor roken...

20 dec 2021, 19:12, bikinigek
5

jongens, ik snap dat jullie allemaal geen tips willen geven, maar het is een verslaving he? daar kom je niet snel vanaf.

20 dec 2021, 22:12, Fleur

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.