Help mij met de jongen

Hoii, ik ben ...... En ik heb iets best raars meegemaakt! Ik was dus in de tent omdat het carnaval was. Plots duwt iemand mij tegen een jongen aan hij was best knap! Ik had al best wat op dus ik weet niet wat ik allemaal zei, hij deed de arm om me heen en we gingen dansen. Toen duwde een vriendin onze gezichten face to face en we zoenden. Toen kwam ik erachter dat hij 16 was en ik 13 we schrokken allebei. Toen hadden we even geen contact meer. Maar toch wel weer later. We waren aan het snappen. En ik zei "heb je spijt van mij" en toen zei hij "het is puur dat jij 13 bent maar eigenlijk niet nee" dus hij had toch geen spijt van mij! Toen vroeg hij of ik een x bij zijn vriendengroep even wat ging drinken. Dus dat ga ik binnenkort doen maar ik weet niet of ik hem weer ga zoenen. Want hij snapt me vaker en we hadden net dat onderwerp zoenen en toen vroeg hij dat. Betekent dit iets?

Lief dat je dit hebt gelezen& help me gauw gr anoniemxx

14 apr 2019, Anoniemxx


Reacties

plaats reactie
1

Nou die leeftijdsverschil vind ik echt totaal niet erg, het is maar 3 jaar! ik ben 15 en heb met iemand van 22 jaar gekust, en ook ooit met iemand die 19 was en 18. Mijn moeder is 44 en mijn vader 52!
dus die 3 jaartjes stelt echt helemaal niks voor, en ik weet niet of jij bijna 14 word? en dan zou ut nog 2 jaar zijn want misschien is die jongen wel net 16 geworden. Als je het een leuke jongen vind moet je er gewoon voor gaan! Liefde kent geen leeftijd, ik heb genoeg vriendinnen die met veel oudere jongens gekust hebben. Dus doe je ding! Als je er mee wil zoenen, gewoon doen. Maar als je niks wil doen met hem dan is dat ook gewoon goed. Misschien kan je ook een keer alleen met hem afspreken?

14 apr 2019, 10:04, Y
2

Y heeft gelijk als je iets voor hem voelt moet je er voor gaan!

14 apr 2019, 17:04, Tik

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.