Helluuupp!

Hoi hoi!
Leuk dat jullie dit bericht lezen en mij waarschijnlijk willen helpen, want ik heb een probleem! Ik vind mijzelf dik en lelijk en voel me echt niet fijn! Ik vind mijzelf niet super dik maar ik heb een hele dikke kont en heb dikke benen! Ik ben 12 en krijg dus ook veel puistjes! Ik heb al borsten en overal haar.. maar ik voel me er niet fijn door! Ik ben bang dat ik helemaal overstuur raak. En dat wil ik niet, ik ben ook verliefd op een jongen en ik hij kijkt mij super veel aan en kan altijd gezellig met mij praten! Ik kijk hem ook veel aan maar nog steeds ben ik lelijk dus heb ik het gevoel dat hij me alleen leuk vind (misschien) om mijn karakter! Is dat erg? Want ik wil wel knap zijn en dun! Maar ik heb sinds mijn geboorte al dikke botten die mij zwaarder maken en mij breder laten lijken, ik voel me er erg onzeker over dus weet niet wat ik moet doen! Afvallen of gewoon normaal blijven? En zou die jongen me wel leuk vinden om mijn gewicht want we zijn allebei even oud en evenlang
Ik ben 1.61 en 58/59 kilo
Help me please Xoxo Depressieve meid

10 nov 2018, Depressie meid


Reacties

plaats reactie
1

je bent zoals je bent je moet je zelf niet veranderen voor iemand anders hij vind je wss leuk zoals je bent. Vind je niet leuk dan weet je dat hij niet de ware voor je is omdat hij je niet leuk vind zoals je bent!

xx

2 jan 2019, 18:01, Robientjee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.