Hele dag in bed liggen?

Hebben jullie het ook dat je eigenlijk gewoon de hele dag in je bed wil blijven liggen? Ik heb het de laatste tijd best erg, ik vind opstaan heel moeilijk en als ik uit bed ben gekomen kan ik eigenlijk niet wachten tot het weer avond is. Niet perse om de hele tijd te slapen, maar ook gewoon om te liggen/op mn telefoon te klooten of om alles te overdenken. Ik heb ook gewoon veel minder zin gekregen om dingen te ondernemen, ook dingen die ik vroeger wel heel leuk vond. Weten jullie wat het is? Of wat ik eraan zou kunnen doen? X

23 okt 2017, XXX


Reacties

plaats reactie
1

Zelf heb ik ook bijna nooit zin in school maar ik vind het saai om niks te doen maar in me vrije tijd doe ik graag aan sport(ben best sportief wil niet opscheppen ofzo)
En probeer niet teveel achter je scherm te zitten want als je ook uren achter zit dat is niet gezond dus 2-3 per dag raad ik aan.
Maar hier een paar vragen om het wat beter te begrijpen
1 : Eet je genoeg?
2:Heb je iets vervelends meegemaakt?
3: Merken anderen het aan je dat je veranderd ben ?
Ik denk dat het misschien ouder worden is en zelf ben alleen jij degene die jezelf kan veranderen niet anderen ik kan je allemaal tips nu geven maar jij kent jezelf het beste
ik neem aan dat het moeilijk is maar ik heb vertrouwen dat er iets goeds uit gaat komen good luck

23 okt 2017, 15:10, juliatje.
2

Je veranderd natuurlijk een beetje der tijd. Ook in de pubertijd ben je dol op hangen, lekker een beetje liggen. Dat gaat als het goed is vanzelf over, en anders misschien een leuke hobby zoeken, of iets anders leuks bedenkt om te gaan doen en dan kan je je daarop verheugen. XXX

23 okt 2017, 16:10, Appelflap
3

Dank jullie wel @ juliatje en @ appelflap 😊

25 okt 2017, 15:10, XXX
4

Mijn berichtie is verwist :-( zeker te open of.....

25 okt 2017, 16:10, Talita
5

Tis wss de puberteit

25 okt 2017, 17:10, Oke
6

@ Oke, jaa misschien wel maar tis best vervelend hahah, dankje. @ Talita, oh jammer, ik ben best benieuwd wat je gereageerd had. Maar dankjewel dat je de moeite genomen hebt om te reageren 😊

25 okt 2017, 18:10, XXX
7

Bedankt XXX good luck

25 okt 2017, 19:10, juliatje.
8

Hoi

Waarschijnlijk is het de pubertijd zo als Oke zij maar je kan ook echt gronies moe zijn daar heb ik zelf last van. Als het erger word of nog andren klachten krijg zou ik naar de huisarts gaan die kan dan evt bloed laten priken veder kan je er niet zo veel aan doen behalven op tijd naar bed en vooral niet te lang te slapen ook goed drink wil wel eens werken

25 okt 2017, 22:10, Helper
9

Bedankt XXX fijn dat je zo reageert en je doet lief hier. X

26 okt 2017, 16:10, Talita
10

@ helper dankjeweeeel ! @ talita bedoel je dat ik reageer op de mensen die op mijn topic reageren? Hahah sorry ik vat hem niet.

26 okt 2017, 18:10, XXX

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.