heeft iemand tips?

Hee,
ik ben nogal bang voor seks, omdat ik denk dat het heel veel pijn kan gaan doen wanneer ik ontmaagd word. heeft iemand tips? en ervaringen mogen ook gedeeld worden.

liefs!

13 okt 2021, J


Reacties

plaats reactie
1

Hoiiiiiiiii :) ik ben een meisje van 14 en ik heb "het" al gedaan. Ik weet beetje aan de vroege kant maar het was echt iets speciaals en niet alleen voor de nieuwsgierigheid. Omdat wij alle tijd hadden en van te voren heel lang gezoend en elkaar gestreeld hebben deed het echt heelemaal geen pijn. Hoe oud ben jij dan J???

23 okt 2021, 17:10, meisje14
2

Als je bang bent ben je heel gespannen en dan is de kans groot dat het pijn doet.
Zorg dat er eerst iemand is die je vertrouwt en begin eerst met vingers ipv gelijk meer te willen. Spuug of glijmiddel kan helpen om het natter te maken dan doet het minder pijn.

24 okt 2021, 03:10, Lotte435
3

@meisje14
ik ben 18

26 okt 2021, 16:10, J
4

Koop glijmiddel! Hierdoor gaat het allemaal makkelijk en gaat het sws minder pijn doen. Mijn eerste keer deed een klein beetje pijn, maar niet zoveel dat je je daar echt druk om moet maken. Zorg dat je je fijn bij iemand voelt, zorg dat je lang genoeg fijn voorspel hebt, kies misschien een standje waar jij bovenop zit zodat jij de snelheid, diepte enz kan bepalen. En communiceer ook gewoon met elkaar. Als je het toch niet durft, of als je het te veel pijn vind doen, stop dan gewoon en probeer het een andere keer gewoon nog een keer!
Vergeet ook niet dat seks gewoon erg leuk is, erg fijn kan zijn en eis vooral ook je orgasme op, seks stopt namelijk niet opeens na het klaarkomen van de man!
Veel plezier!

12 nov 2021, 16:11, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.