heb ik een ziekte. ? wat vind jij?

Hallo mensen .... ik ben 16 jaar

179 cm lang en ik weeg 41-40 kg

Mijn ouders en vriendinnen vinden mij heel erg dun en bij de BMI METER stond er dat ik een erstige ondergewicht heb
en toen ik naar de dokter ging vond hij me ook heel erg dun

maar de probleem is dat ik me heel erg dik voel
soms als mijn ouders er niet zijn en ze zijn ongeveer 5 of 6 uur lang niet thuis want ze werken lang en ze zeggen dat als ik Honger heb moet ik veel eten maar ik laat me zelf gewoon uithongeren en vind ik niet erg zolang dat ik niet dikker word en ik zou willen dat ik dunner ben
en ik ben 40 kilo en ik zou 31 kilo ofzo willen worden maaar mijn ouders worden boos omdat ik niks eet en de dokter zegt dat ik een ziekte heb maar hij praatte met mijn ouders in een hoekje in de ziekenhuis en ik hoorde niet wat voor ziekte ik heb

Nou ik denk dat jullie nu wel weten wat voor problemen heb en weten jullie misschien wat voor ziekte ik heb??

En mijn ouders willen het niet zeggen want ze denken dat ik bang word ofzo

25 jul 2016, I HATE FOOD


Reacties

plaats reactie
1

Ik snap je ouders wel... meis, ondergewicht kan je dood worden.

Jij hebt anorexia, je bent al dun, maar je vindt jezelf niet goed genoeg, dus honger je jezelf uit.

25 jul 2016, 17:07, It'sMeB*tch
2

Oh ...wat voor ziekte is dat dan?

26 jul 2016, 11:07, I HATE FOOD
3

je hebt anorexia nervosa.... succes! I love you en er zijn meer mensen die van je houden! Ik vecht zelf ook tegen deze ziekte en het is zwaar! kus.

26 jul 2016, 19:07, me
4

Oohhh ik ben echt bang omdat ik deze ziekte heb...... ik probeer steeds te etem maar dan ben ik bang dat ik weer dik ga wordem...:(

Ik hou ook van jou Me....

27 jul 2016, 13:07, I HATE FOOD
5

Je hebt geen ziekte je ehbt pas anorexia als je het zelf niet opmerkt en dat doe je wel wss heb je wel een aandachtstoornis

27 jul 2016, 13:07, Groetjes
6

Als je probeert weer te eten is er niks aan de hand doei

27 jul 2016, 13:07, Kaka
7

hier wat tips om meer te eten tip 1 maak kleine stapjes dan leer je meer te eten .tip 2 probeer anders je familie om hulp te vragen of je regelt een diëtist .tip 3 ga je eten niet uitspugen dat is ongezond .tip 4 proud 2B me is ook een goeie website voor om meer over je eetstoornis te weten .tip 5 maak anders een eetlijst voor jezelf misschien helpt dat voor je. succes met je eetstoornis ps wat Groetjes zegt klopt niet helemaal pss ik stuur je later nog meer tips tenzij je het niet hoeft .groetjes juliatje.

27 jul 2016, 14:07, juliatje.
8

Je hebt (had aangezien de datum) anorexia nervosa, en niet zo'n beetje ook!
Je wordt niet dik en EET! Je kunt ontvruchtbaar worden en dat soort dingen.
Jij bent 1,79 en weegt 40 kilo, aha... ik ben 1,68 en weeg 48! En ik heb daarmee ook ondergewicht maar ik zie er normaal uit.
Je hebt anorexia nervosa schat, je moett zeker naar een kliniek en weet je wat je gewicht zou moeten zijn? 55 kilo of meer!

28 apr 2017, 18:04, ModelXX

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.