heb ik een angststoornis?!

hey, het is lang geleden maar ik heb eens op dit forum en topic geplaats: bang voor vannalles. Van juliatje kreeg ik een bricht over dat ik mischien een gegeneraliseerde angststoornis had. Ik heb erover nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik er meer over te weten wil komen, omdat ik nog altijd heel vaak van allerdaagse dingen iets verschrikkelijks maak in mijn hoofd willen jullie me helpen aub?! plieeeeeees! Hermoine

13 jan 2021, Hermoine Lestrange


Reacties

plaats reactie
1

Hoi beste Hermoine Lestrange, zelf kan ik geen links helaas sturen dus geef ik je een paar handige site namen. Maar wel naar dat je erg last van hebt. Thuisarts, ggzstandaarden, mentaalbeter en Altrecht(,angstcentrum) zijn handige sites. Je hebt ook talloze boeken over angst zoals : het hoogsensitieve brein en de kracht injezelf. Zelf als bieb weer volledig opengaat, hebben ze daar ook veel boeken over.

14 jan 2021, 17:01, Juliatje.
2

hier heb ik een gedicht over mijn gedachten,ik weet niet of het goed is: Mijn gedachtes staan nooit stil Erge gedachtes zijn me aan het doorboren over blind zijn en niet meer kunnen horen de gelukigste momenten maken plaats voor angst die gedachtes blijven het langst mooie gedachtes doven mijn angst uit maar al snel maakt mijn schrik weer buit schrijven helpt me hierbij ik kan dan alles op een rijtje zetten dat helpt bij mij geen agst meer voelen dat zou ik willen stoppen met zo een zware last te tillen mooie momenten herbeleven mensen koesteren en erom geven mensen van hun angst beroven voor eeuwig die verschrikkelijke vuurtjes doven hopelijk lukt het mij dan ben ik terug vrij dan kan ik mijn verdriet verscheuren en andere mensen opbeuren

16 jan 2021, 10:01, Hermoine Lestrange
3

ps. sorry deze wil geen enters accepteeren Hermoine Lestrange

16 jan 2021, 10:01, Hermoine Lestrange
4

help! vandaag was ik bang dat ik leukemie had omdat ik 2 grote blauwe plekken had! Ik heb jullie nodig plieees

21 jan 2021, 21:01, Hermoine Lestrange
5

heeelp! maakt niet uit wat je zegt als iemand mij maar hoort!

31 jan 2021, 20:01, Hermoine Lestrange

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.