gewoon een KUT leven!

Ik ben een 13 jaar en ik moet dit Ff kwijt.
Ik heb gewoon een KUT leven! Mijn moeder is twee jaar geleden overleden aan kanker en mijn vader luistert nooit naar me. Op school is mijn beste vriendin afgepakt door een meisje uit de klas. Als we tweetallen meteen maken of zo gaat ze altijd meteen naar mijn beste vriendin toe. Ik heb het gevoel dat ze me negeert! Ik ben lelijk, klein heb geen borsten en ben ook nog niet ongesteld. Ik heb verder geen vriendinnen, want ik zit ook niet meer op een sport. Ik heb heel lang op hockey gezeten, maar er zaten echt geen aardige mensen in mijn team. Normaal scheld ik nooit een zeef ik ook nooit kut, maar het moet er allemaal gewoon Ff uit. Dat meisje dat mijn vriendin heeft afgepakt noemt me als mijn vriendin er niet bij is ook gewoon kutkind. Ik weet dan nooit of ze het als grapje bedoelt of dat ze het meent.

Bedankt voor het lezen van dit lange verhaal.

Marit

6 dec 2013, marit


Reacties

plaats reactie
1

Wat naar dat je je zo ongelukkig voelt! Als advies zou ik zeggen: Praat eens met je vader, iemand die je vertrouwt, huisarts of psycholoog. Zij kunnen je wellicht helpen om je weer wat gelukkiger te gaan voelen en beter om te gaan met de situaties. Succes!

19 dec 2013, 23:12, Isa1990
2

je kan er ook over praten met je mentor, dat helpt bij mij heel erg! het is heel naar als er iemand niet naar je luistert! en denk maar als het meisje die je vriendin afpakt weer kutkind tegen je zegt: zij kan zeggen dat ik een kutkind ben, maar ik weet best wel dat ik dat niet ben, en zij is degene die scheld, niet ik! bel je vriendin anders een keer op, of spreek af, en zeg dat je het heel vervelend vind wat dat andere meisje doet. groetjes en succes

20 dec 2013, 19:12, iemand
3

ga naar een andere school of beter ga naar de directeur!
of ga weer op hockey!

22 dec 2013, 19:12, nn
4

Andere school lost niets op!!!

8 mei 2017, 15:05, Carmen2003

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.