Gewicht struggles

Hallo allemaal,
Ik probeer al een tijdje af te vallen Maar dat lukt nauwelijks, ookal hebben ik dagen waarbij ik amper iets eet. Ik ben 1.68 m en weeg tussen de 48/50 kilo. Ik word bijna 14 btw.
Ik heb gewoon een prima gewicht maar ik heb wel wat beenvet dat ik graag iets wil verminderen. Hebben jullie daar misschien tips voor?

8 mrt 2019, Anoniempjexx


Reacties

plaats reactie
1

Crashdiëten, waarbij je in één keer veel afvalt, zijn waanzinnig ongezond. Dat heeft geleid tot een aantal horrorverhalen over dit soort diëten, waarvan de ‘verhongeringsmodus of zo genoemde spaarstand’ er ook één is. In een notendop komt het hier op neer: als je écht heel weinig eet, zet je lichaam je stofwisseling zo veel mogelijk echter ‘stil’ en houd het de vetreserves in stand. Je verbruikt dan minder energie, en valt dus helemaal niet meer af.Geen honger dieet en training op verschillende lichaamsdelen is de beste oplossing om vet kwijt te raken.Veder hier nog wat tips:
Tip 1 Zit niet te lang en loop elk half uur een stuk.
Tip 2 Eet pittig
Tip 3 Eet elke dag een handje noten en een paar keer in de week peulvruchten.
Tip 4 Eet langzaam dus genoeg kauwen.
Tip 5 Heb geduld
Tip 6 maak een afvalmotivatie brief aan je zelf als je een slechte dag hebt met je dieet
Tip 7 Eet plantaardig
Tip 8 Drink 1.5 tot 2 liter water op een dag
Tip 9 Mijd producten met toegevoegde suiker(saus,brood met suiker,ijs,yoghurt met suiker,frisdrank,beleg zoals chocopasta en vruchtensap met suiker)
Tip 10 Vraag iemand om ook met je mee te doen
Succes zeg maar als je meer advies wilt

8 mrt 2019, 21:03, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.