Geadopteerd

Toen ik anderhalf was ben ik geadopteerd, ik ben namelijk geboren in china. Nu zie ik er daar door ook wel anders uit, en ik blijf ietsjes kleiner.
Ik ben daar door wel wat meer onzeker.
Nu is mn vraag, wat vinden jullie van meisjes die dus een chinees uiterlijk hebben? Ik ben wel een beetje bang dat andere meiden me daar door minder aardig zouden vinden, of dat jongens me daar door niet leuk zouden vinden. Xx

15 jan 2018, Meisje uit china


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Meisje uit china, ik vind een chinees uiterlijk wel mooi. Als ze je pesten zeg dan dat het een mening van hun is. Klein zijn is ook handig. En Nederlanders zijn heel lang, dus geen zorgen.

15 jan 2018, 16:01, Eva🎆
2

Meisjes uit china zien er even lief uit of je ziet er highclass uit maar dat geld ookv oor nl of andere landen dan mag ik ze niet.

15 jan 2018, 16:01, .
3

Dankjullie wel Eva🎆 En '.' 😊

15 jan 2018, 19:01, Meisje uit china
4

Ik werd vroeger gepest omdat ik een Aziatisch uiterlijk heb toen ben ik van school gewisseld en hier pesten ze mij niet meer. Maar laats in een winkelcentrum waren er kinderen ongeveer mijn leventijd en scholden me toen allemaal uit. En laats weer 2 jongens die mij weer allemaal k*t Chinees noemen terwijl ik helemaal niet eens Chinees ben heeft iemand tips negeren heb ik geprobeerd maar dan blijven ze doorgaan

6 mei 2018, 15:05, Strijder
5

❤️

6 mei 2018, 20:05, Eva👱🏼‍♀️
6

Ufgh hebben jullie ook dat er allemaal lelijke Dingen worden gezegt... ik heb eig alleen zwart haar en geen spleetogen en ik zie er ook niet Chinees uit en toch gebeurd het...

7 mei 2018, 23:05, 13 jarige kinds
7

Hallo Meisje uit China,

Ik worstel met hetzelfde probleem.... Mocht je het fijn vinden om met elkaar in contact te komen dan sta ik daar voor open. Alhoewel ik hier nergens de mogelijkheid heb gevonden waar dat zou kunnen.

27 mrt 2019, 07:03, recoveryyjournall

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.