fk onzeker

hoi allemaal
ik voel me fk kut omdat k gwn mega onzeker ben over mezelf, ik vind mezelf lelijk, ik heb geen kont en geen tiete, ik ben 15 en al 175 cm, als k schoenen of n hakje aan heb ben k al 180 echt fantastisch. mensen spreke me dr ook over aan en k doe wel alsof me allemaal niks doet maar ik vind het echt mega kut en word dr echt alleen maar onzekerder over. k moet dr zelfs gewoon om janken als ik mezelf soms zie. maar ik ben gewoon zo onzeker over mn lichaam, en over dat geen een jonge me leuk vind en ja het zou dan wel de puberteit moeten zijn maar ik voel me de paar laatste dage gewoon mega kut erover want het word steeds erger en moet steeds janke gwn echt ik weet niet wat ik hier mee moet

24 aug 2019, k


Reacties

plaats reactie
1

Iedereen is anders en het is saai als iedereen hetzelfde is je kan voor je problemen ook in therapie gaan. Sommige zijn jaloers op je lichaam waarschijnlijk en als je het vervelend vind wees niet bang om diegene aan te spreken niemand is perfect! Jij kan toch niet iets doen aan je lengte? Als mensen het een probleem vinden is dat hun probleem niet de jouwe. En er zijn echt wel jongens die jou leuk vinden en niet iedereen kijkt naar het uiterlijk. En weet je omgeving hiervan? Misschien helpt een dagboek om je beter te voelen? Maar succes en veel sterkte

24 aug 2019, 21:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.