Enorm aangekomen

Heyy! Ik ben een meisje van 14 en ben de laatste 3 maanden zo erg aangekomen eerst woog ik 61 kilo en nu weeg ik al bijna 80. Ik heb de laatste tijd ook enorme honger en zin in ongezonde dingen, ik kan die honger nooit tegenhouden en meestal eet ik daarom heel veel op een dag en heel ongezond. Ook doen mijn vriendinnen opeens heel raar ze geven me de hele tijd ongezond eten en raken de hele tijd mijn buik aan, deze puilt inmiddels een beetje uit mijn kleren, omdat ik zoveel ben aangekomen. En als ze dan zo aan m’n buik zitten denk ik zovan eigenlijk is het best wel leuk om dik te zijn en dan eet ik weer meer, dus eigenlijk struggle ik een beetje of ik juist wil afvallen of expres aankomen en dikker wil worden.

10 jan 2023, Layla_dikkerd


Reacties

plaats reactie
1

Hey! Ik moet bekennen dat het verhaal een beetje ongeloofwaardig op me overkomt. Haast 20 kg aankomen in 3 maanden is al behoorlijk bijzonder, maar dat gedrag van die vriendinnen wat je beschrijft is helemaal raar. Waar halen zij en jij het geld vandaan om zoveel te eten dat je zoveel aankomt, zijn er geen ouders/verzorgers die ingrijpen en zo nee, waarom zouden die vriendinnen dat allemaal bij je doen? Als het wel waar is neigt je gedrag erg naar een eetstoornis en dan is het volgens mij zaak om snel hulp te zoeken, want hoewel aankomen tot op zekere hoogte best leuk/spannend kan zijn, is het niet goed als het zo hard gaat en dan is het meestal een indicatie dat er iets anders aan de hand is (of iets fysieks of iets mentaals bij jezelf of pestgedrag door die vriendinnen). Als je verhaal dus klopt, maak het dan bespreekbaar met je ouders, je mentor en/of met een dokter en als het niet waar is, laat dit forum dan aan mensen die wel een serieuze vraag hebben.

10 jan 2023, 09:01, B
2

Heyy! Laat het verhaal maar niet waar zijn haha, wrm zou ik dit verzinnen? Maar goed idd hulp zoeken lijkt me wel een goed idee.

10 jan 2023, 10:01, Layla_dikkerd

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer