Eerste keer verliefd 😍😬

Heey iedereen,
Ik zit met iets. Ik ben namelijk verliefd geworden op een meisje (ik ben un meisje) en ik weet eigelijk niet precies wat ik hier mee aan moet. Ik vind haar echt super leuk en ze is mijn beste vriendin en ik kan het haar echt niet vertellen. Onze vriendschap is echt het belangrijkste in mijn leven. Echt waar! Wat nu?

29 jun 2016, Len


Reacties

plaats reactie
1

Verliefd zijn op een meisje terwijl je zelf een meisje bent ... dat is niet echt verliefd maar je vind dan gewoon je vriendin heel knap en leuk dat gebeurd ook bij mij maar als je echt verliefd ben ben je wel lesbisch ik zou het niet zeggen tegen haar . Gewoon leuk spelen met haar enzo......

29 jun 2016, 16:06, bitto
2

Vind je haar knap ofzo of ben je Γ©cht verliefd? Klinkt miss stom omdat je aangeeft dat je verliefd bent, maar miss omdat ze je beste vriendin is en je haar gwn niet kwijt wil? Iemand niet kwijt willen hoeft niet altijd verliefd te zijn, maar ik heb er niet echt verstand van omdat ik zelf nog nooit verliefd ben geweest.
Nou ja. Succes ermee!

29 jun 2016, 20:06, Anoniempje
3

Mja, een relatie beginnen met je beste vriend(in) is nooit zo'n goed idee, als je uit elkaar gaat blijf je niet meer vrienden (zo akward in van die films 'we can still be friends, right?' en dan van (β€’_β€’) ( Β°-Β°) ....nah). Ik raad het niet aan, maar je moet doen wat je hart zegt 😘
X jolalolalo

29 jun 2016, 20:06, Jolalola

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.