Een iq niet veel zeggende

Heeyy,

Ik heb een iq test gedaan. Gedwongen eigenlijk op een slechte dag nog en daarna moest ik nog naar school en daarom voelde ik me alleen al naar. Het is namelijk een erge school die mij geen eerlijke kansen gunt. Ook de psycholoog zat van te voren al te vooroordelen en mij te verwijten van wat mijn ouders over mij zeiden. Ze had geen inzicht over wanneer ze iets wel en niet kon zeggen. Ook zie ik een iq test als iets anders dan een toets.

Bij een iq test probeerde ik maar ezelsbruggetjes te bedenken en door zenuwen lette ik op elk geluidje. Ik had ook faalangst waardoor ik slechter presteerde. En dat gebouw vond ik al niks.

Maar toch vraag ik jullie om hulp voor uitleg over de iq opdrachten. Want de psychologen doen dat niet, dus iets wat logisch is lijkt misschien heel dom.

Dan je bv dit:

1, 2, 3, 5, 8, 14

Zo iets en dat snap ik niet. Maar toch doe ik succesvol vwo.. Door teveel twijfel waarschijnlijk en stress en begreep ik er weinig van en kon ik mij niet focussen. Ik scoorde zwakbegaafd..
Maar bij online iq testen is het 120

Zou iemand mij via een site of hier opdrachten willen uitleggen?

Het zou veel betekenen voor mij xxxx en mij helpen met zelfvertrouwen

23 mei 2021, Daaaan


Reacties

plaats reactie
1

Wat een vervelende situatie! Ik heb ook geen idee hoe deze opdracht werkt en ik doe een HBO studie op dit moment. Je hoeft echt niet onzeker te worden als je dit soort iq testjes niet weet. Je doet succesvol vwo dus je bent echt niet dom of zwakbegaafd! Goed je best doen zodat je straks je vwo kan afronden en naar de uni kan gaan (of HBO als dat beter bij je past natuurlijk) en laat iedereen maar merken dat je meer in je mars hebt dan dat ze nu denken!!

(Waarom moest je nou eigenlijk een iq test doen? Dat begrijp ik niet helemaal..)

25 mei 2021, 19:05, lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.