Droom.......

Ik had laatst een droom over dat ik bijna kuste met een klasgenoot.
Ik ben nieuw in de klas, dus ik ken hem niet eens heel erg goed.

De laatste tijd merk ik ook opeens dat ik gevoelens voor hem krijg, door de droom......

Kan dit wat betekenen? Of is dit gewoon maar wat wat later weg gaat.

2 dec 2019, Lolaatje


Reacties

plaats reactie
1

Hoihoi!

Ik heb ergens gelezen dat dromen de manier is om dingen / gedachten uit je dagelijks leven te verwerken maar ik weet ook niet of dat echt waar is.
Ik zou gewoon even aankijken of je gevoelens nog veranderen / sterker worden. Het kan ook zijn dat het vanzelf weer verdwijnt.
Ik zou proberen om in het echt contact met hem te maken zodat je kan oordelen buiten je droom om.
Hoop dat je hier iets aan hebt.

Liefss!

3 dec 2019, 00:12, Hananas2002
2

Wetenschappers weten nog heel weinig over dromen. Maar wel dat het komt uit je onderbewustzijn, die meer/andere dingen weet over jou dan jezelf. En ook wat je die dag hebt meegemaakt om het te verwerken.
Nem je tijd, kijk het aan, probeer een praatje met hem te makem. Vraag desnoods of ie een som snapt. Blijft het? Of word het erger? Dat zal dan toch wel?
Good luck!
Xx

9 jan 2020, 23:01, Floo
3

Ik droom nu ook al een week over dezelfde klasgenoot, ik heb nog nooit met m gepraat. Echt raar het is niet romantisch ofzo, de ene keer gaan we zwemmen, de andere keer op vakantie

10 jan 2020, 14:01, Saar
4

Ik had vannacht een droom waarbij ik steeds een kus kreeg van mn beste vriendin, gwn omdat ze er in im had of omdat ik overstuur was. Niet op de mond maar gwn op t hoofd. Maar miss is dat omdat ik het ergens heel ver hoop ofz? Want ik weet het niet... vgm heb ik een klein beetje een cruch op haar?..... is dat raar? Ik weet het niet... wrs wel maar oke ik ben nooit echt normaal geweest maar oke 😂

11 jan 2020, 17:01, Jajaja

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.