Depressieve gevoelens enzo...

Hey allemaal

Ik heb de laatste tijd zo'n erge drang om te snijden en k voel me ook super depri enzo. Dat heb ik meestal in de avond als k in bed lig, en overdag denk ik altijd dat k blij ben dat ik me toch niet gesneden heb die avond.....
Weet iemand hoe je van die drang af komt.... (me ouders enzo moge niks weten).
En ik sneed me eerst dus met een scherpe schaar maar nu heb ik dus dat mesje van de puntenslijper eraf geschroefd.....
Ik heb ook allemaal zelfmoord methodes opgezocht enzo...
En ik vind telkens dat k geen vrienden heb enzo .....

4 sep 2017, Wanna die😪😓


Reacties

plaats reactie
1

Heey, begin met sporten en probeer een doel te halen ga iedere dag een stuk lopen of hardlopen focus je op iets en probeer een doel te halen gr, lynn

4 sep 2017, 21:09, Lynn
2

Lieve meid, je wilt echt niet dood. En het doet je ouders echt pijn. Ooit komen ze erachter. Zoek het pls niet op. Het is heel gevaarlijk. Maar het is heel donker. En die mensen sporen niet. Snijden doet pijn, soms doe ik het per ongeluk. Maar geniet of bespreek het met iemand. Ik zou het juist vertellen. Dan helpen ze je, ze zullen heel verdrietig zijn dan. Maar bekijk de leuke dingen. Als je groot bent komen er hele leuke dingen zoals:
- Een kind of huisdier.
- Op jezelf wonen
En nog veel meer.

5 sep 2017, 13:09, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.