Depressief? Biopolar?

Ik heb het idee dat mijn gevoel heel erg schommelt tussen down en normaal en dat de hele dag door. Ik heb dit al een hele tijd. Ik weet niet zo goed wat is ermee moet. Ik durf het tegen niemand te zeggen. Ik kan niet zo goed tegen de aandacht en voelt genant. Wat moet ik doen?
En met de huisarts wil ik ook niet praten want ik mag haar totaal niet.

20 nov 2016, MickeyMouse


Reacties

plaats reactie
1

Hi Mickey Mouse;
Heb je al eens nagedacht waarom je je zo down voelt laatste tijd? Is het omdat er misschien iets gebeurd is waar je mee zit of heb je geen idee waar het vandaan komt? Het is inderdaad moeilijk om dit tegen iemand te zeggen, maar van zelf lost het ook niet op. Je hoeft het niet gelijk tegen je huisarts te zeggen, je kan ook gewoon tegen je mentor een vriendin of je ouders of een hele goede tante, oom, oma etc. zeggen. dat je de laatste tijd niet zo lekker voelt in je vel. Zij kennen jou persoonlijk wat beter dus misschien zouden zij instaat zijn om jou te helpen? Probeer ook te denken aan wat je up laat voelen en wat je down laat voelen, word je heel erg blij van muziek luisteren? Luister dan meer naar muziek, maar word je bijvoorbeeld down van iets, probeer het dan niet te vermijden maar probeer het aan te gaan. Het is heel moeilijk, maar ik hoop dat je erboven opkomt en dat je je snel weer blij voelt
xx
:)

22 nov 2016, 16:11, S

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.