Datingsite voor pubers

Helluuuh!

Ik sta overal bekend als het voor eeuwig bekend als de eeuwige single girl! Ik vind wel een jongen superleuk (!), maar ik weet zeker dat hij me niet ziet zitten. Ik wil dus over hem heenkomen, maar dat lukt bij mij alleen als ik op een ander verliefd wordt. Er zitten voor zover ik weet weinig leuke boys in mijn klas. Is een datingsite misschien wat? Weet iemand een betrouwbare, gratis datingsite voor jongeren onder de 18 (dit houd ik wel voor mezelf!)??

XXX

22 jun 2013, Water*Girl


Reacties

plaats reactie
1

De meeste datingsites zijn inderdaad voor mensen boven de 18. Maar je wordt toch echt niet gezien als forever alone? Ik ben toch ook single, veel van onze klas zijn dat. Maak je geen zorgen, die liefde voor hem verdwijnt. Bedenk bijvoorbeeld stomme dingen over hem. Dan is hij ineens een stuk minder leuk.
Xoxo

22 jun 2013, 08:06, weegschaal
2

Ik zit zelf op een site. : tagged. Dat is voor vrienden maken daten en ook voor relaties . Het is tot 18jaar dus het is sws goed! Succes. Dikke kuss

24 jun 2013, 15:06, memyselfandi
3

Hoi Water*Girl,

Je moet je niet zoveel aantrekken over wat andere zeggen, dat je eeuwige single bent.
Je bent nog jong. Relaties komen vanzelf wel.
Ik was bijna 18 toen ik mijn eerste relatie kreeg.

Je moet je niet zoveel druk maken.
Je komt vanzelf wel over je verliefdheid heen. Dit kan wel een tijdje duren.
Ga lekker plezier maken met vriendinnen. Dan kon je later wel een leuke lieve jongen tegen die bij jou past.

Als je dan toch op een datings site wilt, niet iedereen doet zich als zichzelf voor. Als je ooit eens afspreekt met iemand die je online hebt ontmoet, neem iemand mee.
Als er iets gebeurd, dan kan die altijd helpen/hulp inschakelen.

27 jun 2013, 01:06, MissEssie
4

Eigenlyk is het beste om een hobby/sport te zoeken waar jongens EN meiden in zitten en je komt zoieso wel 1 iemand tegen die je leuk vind, vooral bij de meeste mensen gebeurd dit, ook wat vaak gebeurd, vraag aan je vriendinnen om alle (knappe) single boys uit te nodigen om naar de bios te gaan of naar een cafe ofs..
Het is kei leuk en het grappige is dat mn moeder en haar vriend zo samen kwamen. ;)

1 nov 2013, 19:11, hellohelloxx
5

Jongerendate en mylol zijn wel goede sites en daar mag je al van vroege leeftijd op....!

26 dec 2013, 16:12, Milaneke
6

Hey, memyselfandi
Ik heb op de site tag bed gekeken, want ik ben ook op zoek naar een datingsite, maar ik ben 13 en als je een account wil aanmaken zit de leeftijd 13 er niet bij :( en ze willen super veel gegevens van je, dat ga ik dus echt niet doen. Weet iemand een andere site?? Ik wil zow graag een leuke jongen ontmoeten ik heb nog nooit een vriendje gehad :( echt zoo stom. Ben bijna de enige.

26 dec 2013, 17:12, mariiiwel
7

Hey, memyselfandi
Ik heb op de site tagged gekeken, want ik ben ook op zoek naar een datingsite, maar ik ben 13 en als je een account wil aanmaken zit de leeftijd 13 er niet bij :( en ze willen super veel gegevens van je, dat ga ik dus echt niet doen. Weet iemand een andere site?? Ik wil zow graag een leuke jongen ontmoeten ik heb nog nooit een vriendje gehad :( echt zoo stom. Ben bijna de enige.

26 dec 2013, 17:12, mariiiwel
8

Ik heb een echt een vriendin nodig onder 17 jaar alleen kan niet de waren of mooie vinden.... :(

14 jun 2014, 11:06, rick
9

Rick ben jongen

14 jun 2014, 19:06, Thalia go
10

ik ben 14,5 :) xAlicia, rick er zijn vast leuke meiden bij jouw in de buurt orr!

17 jun 2014, 19:06, alicia
11

@Alicia haha ik ben ook 14,5 :p maar ik ben niet opzoek naar jongens als ik er een tegenkom ben ik tevreden maar single is ook hartstikke prima ik heb er geen problemen mee hahah

21 jun 2014, 20:06, Hi there ^^
12

haha ik heb net rotrelatie gehad dus ik zoek nu gwn een leuke lieve jongen die respect voor me heeft want mijn vorige vriendje wilde telkens te ver gaan..:(

22 jun 2014, 17:06, alicia
13

ik ben max 16 jaar

23 jul 2014, 15:07, moggu
14

Ben silvan ben 12 bijna 13 ik ben jongen ik zou met een meisje willen

10 jan 2016, 14:01, Silvan
15

en Silvan je klink heel leuk iedereen boft maar met jouw .succes nog met een vriendin zoeken groetjes juliatje.

12 jan 2016, 17:01, juliatje.
16

Ik ben 17 en loneley tot op de dag van vandaag.. elke keer als ik een meisje vind of een relatie had gebruikte ze me of bleek het niks te worden

3 mei 2016, 23:05, shootkid
17

Ik ben 12 jaar ik vind het leuk en gezellig met meiden maar de meeste sites moet je 13+ zijn dat is wel jammer

17 mei 2017, 19:05, MikeRapper
18

Ik wil ook zóóóó graag een vriendje!
Iedereen zegt : de ware komt wel
en ik ben pas 14 maar toch ik twijfel zo en ik
wil echt nú een vriendje
help!!

20 jun 2017, 21:06, xxxxxxxxx
19

Lieve xxxxxx, bedenk eerst hoe jou droomjongen er uit zou moeten zien van buiten en binnen. Ga om met jongens en lach en luister doe wat vrienden doen. Uit ook je gevoelens! (Dat is stoer als je het durft en ook goed voor je) Doe vaak dingen met ze. En wie weet word je wel verlegen of zenuwachtig als je ze ziet. Vertel dat dan op een goede persoonlijke manier. Ik geef nog wel tips!

21 jun 2017, 15:06, Eva
20

Ik wil ook wel meer meiden ontmoeten enzo maar ik heb altijd als ik een leuk meisje zie klap ik gewoon dicht of weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen.

21 jun 2017, 17:06, MikeRapper
21

hey ik ben \Tess 16 jaar en opzoek naar een meisje ik ben zelf ook een meisje

27 okt 2017, 21:10, tessisgay
22

Ik ben nog altijd een single meisje van 12 jaar ik wil heel graag een vriendje maar de jongens in mijn klas zijn niet om van te genieten dus ik wil een mooie jongen die op jan Kooijman lijkt en de jongen moet 13 of 12 jaar oud zijn niet jonger dan mij en de jongen moet ook in kampen wonen

30 jan 2018, 17:01, Donna muller
23

Je kant jezelf ook vingeren met drie vingers

2 feb 2018, 11:02, Eva🍩
24

Heeii, ik ben Lydia, 17 jaar ;-)

12 apr 2018, 21:04, Lydia
25

Hoi ben max 16 jaar en zoek een mooie vriendin die humor heeft en vlak bij zeeland woont

3 jul 2018, 18:07, Max
26

Hoi, ik wil heel graag een vriendje. Mijn nicht heeft er een en ze zijn zo cute samen dat ik er ook een wil. Maar er zijn 2 problemen 1. Ik kan niet goed met jongens omgaan. 2. Er is geen dating website voor kinderen van 12 jaar. Wat moet ik doen en kenen. Jullie een goede dating website?

12 jul 2018, 13:07, GirlX
27

hii
ik ben Daisy en heb blond haar en blauwe ogen redelijk lang haar ik ben nu 13 ik zoek een jongen die niet dik is (niks tegen dikken mensen zijn super aardig maar vind ik mider aantrekkelijk) het gaat bij mij meer om innerlijk en het enigste way ik wel heb je moet net zo oud zijn als mij en max 3 jaar ouder dan mij ik heb ook nog nooit ervaring gehad met een vriendje of vriendin dus ook niey met zoennen en ect
(ik ben een meisje haha)

xxx Daisy Doeii Doeii

8 sep 2018, 20:09, Daisys
28

@MikeRapper ik heb het zelfde nij jongens en daarom heb ik nog nooit een vriendje gehad en ook omdatrik teonzeker ben ddenk ik xx doeii doeii

8 sep 2018, 20:09, Daisys
29

@max ik woon zuid holland haha gaat hem zeker niet worden maar wil jegraag leren ken via insta xxx Daisy

8 sep 2018, 21:09, Daisys

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.