Crush op anime personage????

OK, ik ben een meisje van 15 en ik kijk erg veel anime en ik heb dus denk ik een enorme crush op een anime personage!! Elke keer als ik dat personage zie voel ik me gewoon zo blij en en ik vind hem extreem aantrekkelijk. Maar wat moet ik doen, is dit niet vreemd? Want het is geen echt persoon.. En de laatste tijd vind ik anime jongens ook veel meer aantrekkelijk dan echte jongens,ik heb zelfs veel minder interesse in echte jongens. Het doet me ook best wel veel pijn dat het personage niet echt is.. Maar is dit niet vreemd en zijn er meer mensen die dit hebben? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen...helpp

9 feb 2020, Hopelessweeb


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb het ook(ben ook weeb) en ook heel veel andere jongens en meisjes hebben het. Veel meiden zijn verliefd op Jungkook van bts, dan wel echt extreem verliefd, maar niemand vindt het raar. Hetzelfde geldt ook voor ons

11 feb 2020, 15:02, remram
2

Oké bedankt,
Ik heb een vriendin, die heeft het ook
I guess it's normal🤷🏼‍♀️😍

11 feb 2020, 20:02, Hopelessweeb
3

Ik zou niet zeggen dat het iets geks is. Man ik was vroeger zo "verliefd" op Puck en Ash van the Ironfey en dat is nog wel een boek! Ik heb het boek wat later gelezen en het is niet gek dat ik ze zo leuk vond, het hoofdpersoon vond ze ook leuk. Het hele idee van het boek was dat deze 2 personen aantrekkelijk waren!
Tegenwoordig wordt ik altijd wel gelukkig van Natsu of gajeel, iets in dat lachje en die houding vind ik aantrekkelijk. Terwijl ik dat kijk, zit mijn vriend gewoon naast me op de bank. Die aantrekking voelt toch heel veel anders ;)

16 apr 2020, 14:04, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.