condooms gevonden van zus

hooiii allemaal
dik trauma opgelopen gisteren....
ik moest in mijn zus haar kamer even wat pakken dus ik trek haar la open en toen zag ik 14 fk condooms liggen 14 CONDOOMS😫 ik was echt in shock
en er waren er 2 open en daar zat niks meer in en 1 was open en de condoom was er terug in geduwt.. Echt gewoon het beeld om het haar te zien doen gewoon vies bahh
Heeft iemand van jullie dit ooit meegemaakt??

8 aug 2018, annoniem


Reacties

plaats reactie
1

Nou sorry hoor, maar doe ff normaal. Wees blij dat ze condooms gebruikt, zou je nu al tante willen worden? Ik vind dat je je echt verschrikkelijk aanstelt, laat je zus lekker haar gang gaan joh.

8 aug 2018, 15:08, Appelflap
2

ik trok de la open bij mijn ouders weet je wat ik daar
vond een voorbind dildo

8 aug 2018, 17:08, greetje
3

Dat je daar van schrik, van een paar condooms in de la van je zus. Je komt ook op een leeftijd dat het het kan gebruiken.. je verslijt hen niet met pissen. Of wil je graag vroeg mamma worden.. of pappa..

9 aug 2018, 01:08, *A*
4

Dat er een moment komt dat ze seks heeft is toch niet raar? Wees blij dat ze condooms gebruikt!

9 aug 2018, 07:08, Kim96
5

als je zus er al klaar voor is, dan is ze goed voorbereid, zij zit er ook niet op te wachten dat ze zwanger woord.

9 aug 2018, 11:08, #A#
6

Hey annoniem!

Ik kan me goed voorstellen dat je er van geschrokken bent dat je opeens condooms vond in de kamer van je zus. Dat veranderd ineens je hele beeld wat je van haar had denk ik?
Ik schrok ook heel erg toen ik erachter kwam dat mijn broers condooms hadden.

Ik denk dat je zus een beetje ouder is dan jij? Naarmate je ouder wordt, neemt je interesse in seks vaak toe. Omdat je zus ouder is dan jij, zal zij deze interesse ook eerder ontwikkelen dan jij. Het is misschien lastig voor te stellen, maar over een tijdje zal die interesse bij jou vast ook groeien.

Maak je niet al te veel zorgen en probeer er niet te veel aan te denken, maar je gewoon lekker bezig te houden met wat jij nu interessant vind. Dat er twee pakjes open waren, wil niet meteen zeggen dat ze ook al seksueel actief is. Misschien is ze gewoon aan het experimenteren met de condooms en heeft ze ze uit nieuwsgierigheid gekocht en geopend om te kijken ze er precies uitzien, voelen etc.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

9 aug 2018, 14:08, Amyxx
7

Lieve annoniem, dat is eigenlijk heel normaal.
Sommige doen het jonger als ze 12 zijn, maar dat is heel zeldzaam (1%). Nu willen steeds minder mensen kinderen, en doen daarom meer condooms gebruiken. Maar misschien schik je omdat je zus misschien jong is. Ik weet niet hoe jong ze is. Maar stel ze is 14, dan is ze wel 3 jaar vroeger als gemiddeld, maar ook niet schokkend misschien. Waarschijnlijk ga jij ook die neiging krijgen om het later te doen. Vaak begint die neiging rond 12 jaar (las ik net). En het is beter om het veilig te doen.

11 aug 2018, 13:08, Eva🎆
8

hey ik heb het zelfde men zus is ouder ma het beeld blijft raar als ik haar zie ik bedoel ze is oud genoeg en ik laat ze gaan ma als je ze ziet dan denk je daar wel aan ik snap het wel x

24 aug 2019, 22:08, _RC711_
9

Niet meer in haar kamer rondsnuffelen misschien?

26 aug 2019, 23:08, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.