Bi of gay??

Hoi uhm ik heb een vraag aan de meiden die bi of lesbie zijn hoe zijn jullie er achtergekomen dat je bi of lesbie bent ??? ( zet even je leeftijd er bij en op welke leeftijd je erachter kwam
Thxx alvast hoop dat mensen hier snel op reageren

22 jul 2019, Tja


Reacties

plaats reactie
1

Dit wil ik ook weten!

22 okt 2020, 22:10, Henen
2

Ik was 5 toen ik erachter kwam

24 okt 2020, 18:10, Juliatje
3

Ik was altijd al wel openminded erover, in de basisschool had ik ook een vriendinnetje met wie ik kuste enzo lol, maar ik had verder wel meer vriendjes, jaren later had ik zoende ik weer eens met een meisje en ik vond dat ook ‘geil’ dus ja toen stelde dat het wel vast I guess. Ik ben 17.
Als je erover nadenkt is er al een grote kans dat je het bent, en als je dan een keer er ook iets mee doet en je voelt dat het wel een eFfEcT heeft dan weet je het wel zeker.

26 okt 2020, 20:10, Biased
4

ik ben duidelijk lesbi (of gay wat jij wilt) want ik kan er niet aan denken iets met een jongen te doen.

15 mrt 2021, 14:03, IsOokLesbi
5

Ik heb hier pasgeleden nog wat over geplaatst. Ik ben er nu ook achter dat ik toch wel echt op meiden val. Eerst voelde het ontdekken met mijn beste vriendin als fijn en we werden er allebei heel opgewonden van maar ik had ook nog een vriendje. Alleen nu heb ik dus echt iets met haar en het voelt zoveel vertrouwder en fijner met haar. Ik denk dat dat andere als spannend ontdekken voelde maar dit voelt denk ik meer als liefde. Ondanks mijn lichaam nu en alles wat er speelt voelt het met haar vertrouwd en kan ik echt van ons samen genieten.
Als het zo is voel je dat dus echt. Ik denk dat de twijfels die ik had over wat ik was er dus niet voor niets waren.

18 mrt 2021, 22:03, Lotte435

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.